Ben je op zoek naar een leuk appartement in Marrakech? Contacteer mij even zodat ik foto’s doorstuur.
Woonkamer, stijlvol ingericht; 2 slaapkamers, mooie keuken met alle benodigheden, ruime badkamer met douche en toilet, apart toilet en ruime tuin met allemaal bankjes. 300m van Mac Donalds, 5min van stadscentrum/treinstation en 10min van befaamde plein Djema3 lfnaa.
In de directe omgeving van het appartement, verschillende geldautomaten, cafeetjes met terras, bakker, pressing om goedkoop je kleren te wassen en verschillende snacks.
Tarief in de maanden juni/juli/augustus (maximaal 4 personen kunnen gebruik maken van het appartement)
600 MAD/nacht of 55 Euros/nacht
3500 MAD voor een week of 315 Euros voor een week.
150 MAD of 12.50 Euros voor de eindschoonmaak (dit is voor de poetsvrouw en was van linnegoed en handdoeken bij de pressing)
Eindschoonmaak komt te vervallen indien er gebruik wordt gemaakt van eigen handdoeken en bij vertrek het appartement gedweild en gestofzuigd achter gelaten wordt.
Bij verblijf vanaf 4 dagen wordt de transfer aeroport Marrakech naar het appartement gratis geregeld. Anders is het sowieso makkelijk te vinden omdat het vlakbij Mac Donalds ligt op de route naar Casa (is bij iedereen bekend in Marrakech).
Helaas ik ben eerder op zoek naar iets voor langere termijn tegen meer gangbare huurprijzen dan de touristische. Gewoon een apartement met kosten per maand dus.
ik ga binnenkort naar Marrakech voor 3 dagen en daarna reis ik door naar Ourzazate en Merzouga. U hebt een appartemnet in de aanbieding in Marrakech. wij zijn 3 personen, wat gaat ons de huur kosten voor de drie dagen? en hoe kan ik reserveren.
j’ai un appartement a louer avec douche jakuzi, a geuliz, le prix est environ 450 Dh. contactez moi sur 00212658777822
je metterai des fotos les plus vite possible, appartement est libre, a votre choix, la nuit ou la semaine.
Gianni
j’ai un appartement a louer avec douche jakuzi, a geuliz, le prix est environ 450 Dh. contactez moi sur 00212658777822
je metterai des fotos les plus vite possible, appartement est libre, a votre choix, la nuit ou la semaine.
a 5 minutes de la medina et pres des choppings tres importantes