Hoi reizigers,
wie weet er een goed en goedkoop hotel in Buenos? dichtbij vliegveld of in leuk en veilig gedeelte…
En dit ook in Ushuaia. Of een hotel waar veel backpackers zitten dat je eventueel samen dingen kan ondernemen?
Wonen er misschien nog nederlanders daar die graag landgenoten willen ontvangen voor 3 nachten?
ook makkelijk voor de taal en info haha
Gr susan
Oja als iemand nog weet hoe het werkt om per bus van punta arenas via argentinie naar puerto te komen dan hoor ik t heeeeeeeeeeeel graag
Zoek je een hotel of een hostel? In Buenos Aires vond ik Gran Hotel Hispano wel een goed adres, maar ik ben misschien niet de meest geschikte persoon om je hier in te adviseren.
Ik reageer eigenlijk om je te wijzen op CouchSurfing. (ik zag dat gebruiker ‘‘stefned’’ dit eerder ook deed in een ander topic) Je hoopt op Nederlanders waar je zou kunnen logeren. Via CouchSurfing kun je, op eigen iniatief, bij normale inwoners van het land overnachten, daar heb ik veel ervaring mee in Argentinië. Maar het is wel een sociaal gebeuren! Als je meer behoefte hebt aan contact met andere toeristen of als je een moment voor je zelf zoekt, dan zou ik gewoon een hostel aanraden.