overnachten op Dubai

hallo ik reis over een paar maanden naar Afrika en heb dan een tussenstop van 9 uur op Dubai airport ,s nachts nu heb ik wel eens gehoord dat er op het vliegveld slaapplaatsen zijn (geen hotel maar praktische slaapplaatsen)
Wie kan mij daar iets over vertellen?

Alvast bedankt Ron

Reis je met Emirates en is er geen betere aansluiting mogelijk, dan heb je in sommige gevallen recht op een gratis overnachting in een hotel. Zie: Emirates | Fly Better Als je daar geen recht op hebt, zijn er op verschillende plekken ligstoelen(zie: http://brynf33.files.wordpress.com/2011/10/beijing-002.jpg?w=300&h=224) waar je op kunt slapen. Je komt dan wel in aanmerking voor vouchers voor gratis eten en drinken.

Kijk zeker even op Dubai Airport Guide (DXB) - Sleeping in Airports

1 like

Hele nuttige informatie! Maar kom je alleen in aanmerking als je bij emirates hebt geboekt? Want ik zie alleen informatie daarover en niet als het via een andere organisatie hebt geboekt…

Groetjes Amber

Ik heb zelf meerdere keren met Emirates gevlogen en ook bij hen de tickets geboekt. Maar ik neem aan dat hetzelfde geldt als je tickets via een (internet)reisbureau gekocht hebt. Je kunt ze het beste even bellen op tel: 020 203 5163. Als je met een andere luchtvaartmaatschappij vliegt, dan gelden natuurlijk andere regels…