Heeft iemand een tip voor een leuke en niet te dure slaapplaats op de Cookeilanden?
We verblijven op Rarotonga voor 8 dagen. Onze voorkeur gaat uit naar een hutje/bungalow.
Alle tips meer dan welkom ! Ook als je leuke doe-tips hebt of andere goeie weetjes.
Ik ben bijna 2 weken bij Vara’s Beachhouse geweest. Helemaal geweldig en heel goedkoop en ze zitten aan het mooiste strand van Rarotonga! Ze hebben dorms, aparte kamers, bungalows etc.
Mijn ervaring van toen ik er was is dat Vara’s Beachhouse populairder is dan Rarotonga Backpackers, door de ligging en locatie en het is er drukker dus gezelliger.
De mooiste locatie van Vara is de Beachside locatie !!
rarotonga backpackers heb ik ook gezeten ja, 8 euro per nacht geloof ik in een dorm, activiteiten georganiseerd vanuit het hostel. Buiten het centrum, maar pak de bus, steek je duim omhoog of huur een scooter en je komt het eiland vanzelf rond.
Het je nog iets geld over, vergeet Raro en boek een kort vluchtje naar Aitutaki! De rust, de schoonheid, de lieve mensen… Je bent toch meestal maar eenmaal in je leven daar: ik zeg, ga naar beide eilanden 4 dagen, je krijgt er werkelijk geen spijt van.
Rarotonga is heel mooi maar Aitutaki en vooral de lagune is overweldigend mooi !!! Ik raad je ook zeker aan om naar Aitutaki te gaan !! Ik heb daar overnacht bij Tom’s Beachcottage. Heel goedkoop en heel simpele kamer bij mensen thuis die kamers verhuren. Superlieve mensen.