Overnachten in Lima

Hallo mensen!
13 juli vertrek ik voor een maand naar Peru! Ik ben nog op zoek naar een goed en goedkoop hotel/hostel voor de eerste dagen in Lima.
Voorkeur gaat uit naar de wijk Miraflores. Kent iemand een leuke plek, niet te luidruchtig, maar fijn om even te acclimatiseren?
Thanks!

Denk eens aan Casa Ana, http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/, in Breña, centraal gelegen, goed, goedkoop, rustig en behulpzaam, maar … niet in Miraflores (wat sommigen als een voordeel zien).

al de lp eens bekeken?

De LP is niet zo best wat betreft hostels Martin…zou jij toch moeten weten. In Miraflores zitten de meeste hostels. Oa Loki Backpackers. Kijk anders eens op www.hostelworld.com.

Hoi
Wij Sliepen in Buena vista hostal , ideaal gelegen en met tuin in centrum miraflores , wat wil je meer ,

Was onze favoriet

Als je aan de oceaan wilt verblijven is Barranco een leukere wijk, met arty barretjes en restaurantjes. Miraflores is net de VS…
Zelf vind ik het historisch centrum het leukst en mooist. Hotel España is goedkoop en tof, om de hoek van de prachtige San Francisco kathedraal. En pal daarnaast heb je ook Hostal San Francisco, daar had ik in 2006 een eigen kamer voor 7 dollar, met eigen badkamer met warme douche.
In het centrum heb je prachtige plazas, koloniale gebouwen (bijvoorbeeld het centrale postkantoor is heel mooi met donker hout en heel hoge plafonds), volop restaurantjes, kerken en kathedralen (San Pedro is super!), China Town, marktjes, parken enzovoorts. Als je naar mijn Perufoto’s gaat en naar beneden scrollt, kom je bij mijn foto’s van Lima, allemaal in het centrum gemaakt.

http://www.bedandbreakfastlima.nl is aan te bevelen niet in Miraflores maar dicht bij het vliegveld en niet duur. goed om te acclimatiseren.

Arnoreis, als het gaat om iemand die** meerdere dagen** in Lima wil verblijven en Miraflores al als voorkeur heeft genoemd, is dichtbij het vliegveld dan een serieuze aanbeveling? Het valt op dat je de wijk van het hostel van jouw voorkeur niet noemt. Anderen hebben al gewezen op Barranco, nogmaals Miraflores, en het historisch centrum (o.m. het populaire Hostal España). Dan is het toch moeilijk voor te stellen dat dichtbij de luchthaven een aanbeveling is? Voor mensen die direct door willen vliegen naar bijvoorbeeld Cusco, zonder Lima te bezoeken, en die niet met de bus gaan, ligt het natuurlijk anders. Dan is ligging dichtbij de luchthaven natuurlijk aantrekkelijk.
Ik denk dat voor welke stad in de wereld ook geldt dat reizigers die enkele dagen daar willen verblijven nou niet direct zitten te wachten op een locatie dichtbij de luchthaven.