Hoi daar ben ik weer.
Ik kom er maar niet uit. Er is zoveel te doen en te zien in Peru maar dat terzijde. Route begint te vorderen en dat moet ook we gaan al 2 mai.
Maar dan het volgende. We landen dus in Lima.
Wat is nu beter…in Lima hotel pakken en vanuit daar bus regelen voor de verdere route OF Miraflores starten.
Ik heb voor de zekerheid alvast even 2 hotels geboekt dus 1 in Miraflores en 1 in Lima (dezelfde data van aankomst) dit zodat ik even kan bekijken vanuit welk punt te starten…maar dat is het hem net.
In Lima zitten alle reisorganisaties / busstations etcetera…hoe is dit te doen vanuit Miraflores?
Het hotel dat ik in Miraflores heb geboekt ziet er leuker uit, locatie perfect…maar dan…zijn hier ook bussen te regelen voor vervolg van de reis…of is toch eigenlijk toch Lima zelf een beter start station…omdat hier echt alles zit? Ik weet het niet meer :retard: Hoop dat iemand me wat tips kan geven.
Hetzelfde geld voor de binnenlandse vluchten…hier alvast regelen…of toch daar…Ik weet dat als ik tickets nu boek ik 1 zekerheid heb en 2 het is wellicht goedkoper…maar dan nog je weet toch nooit precies zeker of je punt a naar b steeds gaat halen…vlucht missen is wel het laatste wat ik wil. Beetje lastig inplannen omdat je niet excact weet wat je gaat zien en of je mss wel een dag langer ergens wilt blijven hangen…keuzes keuzes keuzes haha Komt goed Hoor graag tips! In ieder geval al voor WAAR te starten…Lima…Miraflores…en dan ivm bussen en toers etcetera! Bedankt