Overboekingen

wij horen heel veel klachten over overboekingen in club paradiso hotel in alalnya, nu gaat het altijd over corendon.
hebben andere mensen hier ook last van gehad en dan met name andere reisorganisaties.
wij vliegen nl 31 aug met bizz travel

is er niemand die mijn vraag kan beantwoorden op vakantiereiswijzer lees ik de laatste dagen heel veel negatieve berichten met name over de overboekingen, maar dit heeft altijd te maken met corendon.
:blink:

Wij hebben in de herfstvakantie gereisd met Sun Direct naar Alanya en kregen met overboekingen te maken op de terugvlucht (Onur Air). Resultaat: 18 uur op vliegveld Antalya gezeten en 5 nieuwe tickets moeten kopen.
Een enorme domper op onze leuke vakantie waar we ons zo op verheugd hadden. :angry:

Hallo, wij zijn in van 6 november tot 13 november met Corendon naar Club Paradiso geweest.
Wij hebben geen last gehad van overboekingen, het was allemaal prima geregeld.
In hotel Club Paradiso hadden wij 2x2 persoonskamer geboekt maar we kregen penthouse met z’n vieren.
Er zijn niet heel veel hotelkamers daar maar meer penthouses, familiekamers enz. Daardoor lijkt het vaak dat er overboekt is en men mensen in andere voorzieningen onderbrengt maar dat gebeurt daar standaard.
Wij vonden het geen probleem maar ik kan me voorstellen dat als je met z’n 2en bent en dan dit aanbod krijgt dat het minder leuk is. Over het hotel zelf, het eten en personeel niets dan lof.
Ook Corendon heeft voor ons geen problemen opgeleverd evenals de vliegtuigen van Onur Air.
Onze ervaringen zijn dus goed