Hotel Club Paradiso Alanya

Hallo allemaal,

ik en een vriend willen in november voor de 1e keer vliegen. En we hebben gekozen om naar turkije te gaan. Verhalen die we gehoord hebben zijn heel positief en het weer schijnt er ook nog lekker te zijn.

Nu hebben we een hotel op het oog Club Paradiso in alanya, een 5 sterren hotel, en het ziet er prachtig uit all incl en niet duur.

Nu is mijn vraag of iemand ervaringen heeft met dit hotel enzoja hoe die ervaringen zijn geweest. Het hotel staat bij meerdere reisoperators op internet, maar alleen bij bizz travel maken ze melding van bouwwerkzaamheden. weet iemand misschien hier meer van.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Ruben

Hallo Ruben,

Je hebt je bericht gepost in het “Tunesie Forum” i.p.v. het
“Turkije Forum”

Groetjes,
Pittie

dag ruben
ik en mijn vriedin gaan ook in november naar turkije
naar hotel club paradiso we vertrekken 06 november
je leest slechte zaken van het hotel maar ook veel goede
zaken als we daar zijn zullen we wel zien
met de vriendelijke groeten van
gerda en raf

wij mijn man en ik zijn hier 2 jaar geleden naar toe geweest het was in 1 woord geweldig.
wij hebben een top vakantie gehad, mijn dochter en haar vriend gaan 31 augustus naar dit hotel.
wij hebben ook de negatieve berichten gelezen, maar dat was maar ongeveer 1 week toen zijn alle gasten aan de diaree geweest, dit kan overal gebeuren.
verder zou ik het maar zelf ervaren
een fijne vakantie

dank je wel voor de reacties.

rafgerda, wij gaan zelf 21 november voor 10 dagen.
Ja zoiets als de diarree dat kan overal gebeuren. Ik weet wel dat de bouwwerkzaamheden plaatsvonden naast het hotel en afgelopen zijn

ik lees op de site vakantiereiswijzer heel veel negatieve berichten deze week ivm met overboekingen, nou gaat het in alle gevallen over corendon.
Komt dit ook voor bij andere reisorganisaties , wie kan er iets vertellen? :rolleyes:

wij zijn al 2 keer in club paradiso geweest en hebben er geweldige vakanties gehad, vriendelijk personeel, zeer proper en heel erg lekker eten.heb in de loop der jaren al heel wat mensen erheen gestuurd en iedereen was er dik tevreden.hoop dus ook dat jij er leuke vakantie zult hebben
groetjes maxi

Zelf ben ik nog niet in dit hotel geweest, wij gaan op 6 november er in ieder geval ook een weekje naar toe. Ik heb wel enkele mensen persoonlijk gesproken die er al eerder dit jaar zijn geweest en die waren vol lof. Ik denk dat het ook een beetje aan mensen zelf ligt, wat verwacht je van een hotel en is dat reëel. Ik ga er in ieder geval van genieten en ik heb al gelezen dat er nog meer mensen op 6 november vertrekken. Wij vertrekken met z’n vieren vanaf Eindhoven en hebben er ontzettend veel zin in. Ik wens de andere mensen ook een prettige vakantie

Ik ben inmiddels al 2x in dit hotel geweest. het is hier echt helemaal top.
In november gaan ik en mijn vriendin weer terug. Helaas is het animatieteam dan niet meer helemaal compleet. 's zomers bestaat het echt uit ongeveer 20 man. vanaf nu nog maar uit ongeveer 10.
Het zijn ook echte charmeurs en hebben regelmatig een ander meisje!
:wub:
Alanya is ook goed te bereiken vanaf het hotel met hun eigen bus.
De busreis naar het hotel is wel lang (zo’n 2,5 uur)
Nu begreep ik van andere mensen dat je een taxi kan nemen voor zo’n € 45,- Dan ben je er namelijk al na een uur. De taxi rijdt tenminste in 1x door!!!
wordt weer helemaal top daar. B)

Hey hallo,

Mijn vriend en ik willen 31 augustus naar Club Paradiso vliegen.
Ik lees op internet zeer verspreide meningen.
Gelukkig ben ik de moeilijkste niet en geen verwend nest dus het zal allemaal wel mee vallen.
Wat ik mij afvraag, wij willen de reis boeken bij www.travelways.com, kent iemand deze reisorganisator? Hij is wel de goedkoopste na alles vergeleken te hebben.

Alvast bedankt, groetjes Mieke uit Nijmegen