Hotel Club Paradiso

Haajj,

ik ga over 10 dage :smiley: naar club paradiso in alanya ( 14 juli ) en blijf dan twee weekjes zijn er nog meer mensen die er rond die tijd zitten …??

of mensen die gewoon rond die tijd in alanya zitten …??

en nog 1 vraag :stuck_out_tongue: weten mensen leuke discotheken in alanya …?

Kusje Estelle

Hallo estelli, het animatie team van club paradiso neemt je ook mee naar discotheken in alanya, ze brengen je ook na afloop met de hele groep weer terug naar het hotel

Heel erg bedankt s2man, zijn er nog meer mensen die misschien wel eens naar dit hotel zijn geweest en nog tips of iets hebben :stuck_out_tongue:

nog maar 9 daagjes, de tijd gaat zo langzaam wou dat ik al in het vliegtuig zat !!! :smiley: :smiley: :smiley:

Ik wil zelf volgend jaar misschien naar Club Paradiso gaan! Hoor van iedereen goede berichten!!! Ik ga over 10 dagen :smiley: naar Side…

Wij zijn een paar jaar geleden ook naar Club Paradiso geweest en ik vind het echt een tophotel. Het is een eindje rijden vanaf de luchthaven, maar het is de lange busreis meer dan waard.
De kamers zijn enorm ruim en je hebt een heleboel speciale familiekamers met meerdere woonkamers, badkamers en slaapkamers.
De faciliteiten bij het hotel zijn super. Mooie zwembaden, leuke animatie, goed eten. Het personeel is ook erg vriendelijk.
Vanaf het hotel gaat een busje naar het strand en er gaat ook een shuttle bus naar het centrum. Echt supermakkelijk dus.
Wij zijn naar discotheek James Dean geweest, heel erg gezellig!
We hadden geboekt bij Corendon in Haarlem. Die schijnt de goedkoopste te zijn. Was allemaal prima geregeld via hun.
Als je nog wat wilt weten hoor ik het wel!

hey estelle, ik ben vanaf 16 juli 11 dagen in club paradiso…
ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me echt een fantastische hotel!
Als je wil kan je me toevoegen en dan kunnen we het verder erover hebben.

Mijn msn is: parsia_mendoza@hotmail.com

ciao!

haaaii clubparadiso, ga jij nii naar clab paradiso in Belek, ik ga namelijk in Alanya,

Kus Estelle

Vakantiegangers!!

Ik ben zelf vorig jaar 10 dagen in Club Paradiso geweest, alles goed voor elkaar helemaal tot rust gekomen met de kids. Prima animatieteam ook zodat ik en m’n vrouw ook even echt vakantie hadden, erg fijN! Tips voor mensen die nog moeten boeken, prijzen verschillen nogal per aanbieder ik ging naar deze link voor Hotel Club Paradiso. Scheelt nogal.

Voor iedereen die nog gaat, doen! Vooral voor de kids!!

Enjoy, Bart :vak02:

Bart : dit topis is 5 jaar oud!!!denk dat ze al geweest zijn