Ervaringen met Hotel Club Paradiso

Een mooi hotel, gelegen tegen de berg aan. 10 minuten van het strand, je kan er met een bus naartoe. Wel in de gaten houden dat je kamers zonder terras of balkon hebt. Dit van te voren opgeven. Personeel is vriendelijk. En er komen geen (of bijna geen ) Russen. Je hebt verschillende zwembaden met elk een barretje erbij.

Dit is echt een goed all-in hotel. Heb er een zalige tijd gehad. Het ligt inderdaad tegen een berg aan waardoor je tijdens het avondeten een prachtig zicht hebt over de zee inclusief ondergaande zon. Het personeel is er vriendelijk en wil je altijd helpen. De animatie vond ik ook ok, misschien voor sommigen iets te snel gedaan op de avond. Maar dan trek je Alanya city in of drink je nog iets in de bar. Er is ook een disco in het hotel(open tot 2u).
Er zijn verscheidene zwembaden waaronder ook eentje met een buis.
Echte aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug.

ik ben verleden jaar sept geweest waanzinge hotel mooie kamers lekker eten echt een aan rader voor iemand die in goed hotel wil

Hoi,

Ik ben deze zomer geweest en heb mij goed vermaakt! Ik heb ook een beoordeling achter gelaten op deze informatieve site Hotel Club Paradiso.

Gr. Floris