Hotel Club Paradiso Alanya

Hallo allemaal,

ik en een vriend willen in november voor de 1e keer vliegen. En we hebben gekozen om naar turkije te gaan. Verhalen die we gehoord hebben zijn heel positief en het weer schijnt er ook nog lekker te zijn.

Nu hebben we een hotel op het oog Club Paradiso in alanya, een 5 sterren hotel, en het ziet er prachtig uit all incl en niet duur.

Nu is mijn vraag of iemand ervaringen heeft met dit hotel enzoja hoe die ervaringen zijn geweest. Het hotel staat bij meerdere reisoperators op internet, maar alleen bij bizz travel maken ze melding van bouwwerkzaamheden. weet iemand misschien hier meer van.

Alvast bedankt voor jullie reacties

Ruben

Club Paradiso is het beste hotel waar ik tot nu toe ben geweest in Turkije

Wees gerust, Club Paradiso is een leuk hotel, wij zijn net 6 augustus teruggekomen met twee families en hebben ons goed vermaakt.
Schone mooie kamers, gratis minibar, iedere dag gevuld, lekker eten en genoeg te drinken om verschillende plaatsen.
Het enige nadeel is het feit dat de meeste mensen om zeven uur 's morgens al de ligbedjes inpikken door hun handdoekje er op te leggen.
Zelf ben ik niet zo’n vroege, maar wij hebben dit opgelost door in het winkeltje luchtbedden aan te schaffen, die liggen ook lekker.
Het animatieteam is ook gezellig, lekkere muziek en vlotte mensen.
Het strand van Paradiso is ook een aanrader, genoeg te doen en ook lekkere hamburgers en natuurlijk ook wederom genoeg te drinken.
Echt all-inclusive dus.

Hoi,
Kijk eens bij www.vakantiereiswijzer.nl
Informatie van veel hotels!! :slight_smile: