Hotelkamers Club Paradiso - Alanya?

Na het boeken van onze reis kwam ik tot de ontdekking dat er ook familiekamers zijn in Club Paradiso (woonkamer + slaapkamer) voor twee personen. Nu hebben wij een 2-persoons hotelkamer (dus 1 kamer) geboekt en ik lees op internet dat die hotelkamers erg tegenvallen. Kan iemand me wat meer vertellen over die hotelkamers? Zijn die echt zo slecht? Zo ja, dan ga ik proberen alsnog die familiekamer te boeken!

Meestal kan een reisbureau ook een toeristiek uitdraaien over het hotel etc.

Ik weet wat er allemaal aanwezig is in de kamer & de badkamer maar ik ben erg nieuwsgierig naar de grootte van de kamer, of het schoon is, of het erg verouderd is allemaal, enz. Dat vertelt een reisbureau mij jammergenoeg niet. De hotelkamers schijnen n.l. tegen te vallen in vergelijking met de appartementen, vandaar mijn vraag…

Ik zou ook naar het reisbureau gaan, een uittreksel van de toeristiek vragen van Club Paradiso, er staan nl maten van de kamers bij!! Dan weet je ook hoeveel van die kamers erzijn enzovoorts. Ook andere bijz staan erin, wij doen het altijd!

Nou suc6
:wave:

Bedankt voor de tip, ik ga in elk geval even naar een reisbureau dat is aangesloten bij toeristiek. Persoonlijke ervaringen blijven natuurlijk ook welkom!

Ik weet niet hoe de hotel kamers eruit zien, wij hadden 3 jaar geleden een hele mooie familie kamer. Er zat wel een nadeel aan, er was alleen airco in de kamer waar mijn dochter sliep de woonkamer zal ik maar zeggen, en hoog zomer dan heb je daar toch echt een airco nodig om aan een beetje nachtrust toe te komen.

groetjes dorien.