Vorig jaar heb ik een heerlijke vakantie in Florida gehad en mijn intentie was nog vele reizen door Amerika te gaan maken, helaas is mijn situatie veranderd en zit een Amerika reis voorlopig niet in de planning.
Ik heb in Florida een Prepaid simkaart T-mobile aangeschaft met 2 opwaardeer kaarten, zodat ik de simkaart vanaf 19 april 2011 nog 2 jaar geldig kan houden (opwaarding kan via internet). Graag zou ik iemand anders hier blij mee maken. De kaart heeft een Tampa-Florida nummer maar is ook in andere delen van USA goed dekkend met het T-mobile netwerk. Je mag me een privé bericht zenden indien je belangstelling hebt!
Prepaid simkaart T-Mobile met nummer Tampa - Florida
Huidige saldo is $ 33,65 geldig tot 19 april 2011
daarnaast heb ik 2 opwaardeerkaarten van elk $ 25,-, bij elke online opwaardering wordt de geldigheid van de simkaart verlengd met een jaar.
Rate plan name: Pay As You Go
Prepaid balance: $33.65
Minutes/messages:201
Use by: 4/19/2011 12:00:00 AM]
Alle informatie over Prepaid plan “Pay as you go” is te vinden op de website van T-Mobile (http://www.t-mobile.com/shop/plans/p…mc_t=OnsiteAd) er kan online worden opgewaardeerd of gekozen voor een andere prepaid keuze.
De dekking/bereik is overal in Florida perfect, ook op de Keys, tevens is bellen of gebeld worden naar en vanuit het buitenland mogelijk. Ik heb hieronder wat extra info geplakt vanaf de site van T-mobile:
Gold Rewards (door een eerdere opwaardering met $ 100,- is de Gold Reward van toepassing)
After $100 in refills, get 15% more minutes on all refills ($100 refill already includes bonus minutes).
$1.49 Web DayPass: Unlimited 24-hour mobile web access for Pay As You Go (also available if you need more data than included in your monthly plan).
Service available for 30 days on monthly plans and 90 days (one year for Gold Rewards status) after activation/refill on Pay As You Go plan.
All T-Mobile Prepaid calling plans include these great perks:
[ul]
[li]National coverage with no roaming charges[/li][li]24/7 customer service[/li][li]Voice-mail, caller ID, call[/li][/ul]Other services available include:
[ul]
[li]<LI sizset=“120” sizcache=“0”>International calling, texting and roaming[/li][li]Directory assistance - 411 & More: $1.79 per call, plus airtime[/li][li]Download ringtones and wallpaper: Prices vary - starting at $1.49[/li][/ul]