hey wereldreizigers!
ik denk erover om in oktober naar chili te gaan, wie kan mij vertellen welk gebied dan t beste te doen is als je van zon houd, alvast bedankt!
Naar het noorden dan maar, de Atacama woestijn is de droogste woestijn ter wereld ![]()
bedankt voor je reactie, weet je misschien ook of t dagelijks onderhoud zoals eten, drinken en accomodatie te betalen is?ik kan t natuurlijk zo duur maken als ik zelf wil maar ik ben gewoon benieuwd
Voor een redelijke indruk van het dagelijks onderhoud kan ik je verwijzen naar deze link:
Althans, de prijzen die ik op die pagina zie komen redelijk overeen met wat ik betaal… Ten noorden van Santiago zal iets goedkoper zijn terwijl je naar het zuiden iets meer zult moeten betalen (vooral in het uiterste zuiden)
En verder ben ik het met Flipsen eens dat je de beste zongarantie in het noorden hebt.
Als je zon en strand wilt combineren, dan is Chili misschien niet het meeste voor de hand liggend vanwege het nogal koude water aan de chileense kusten.
super!bedankt voor je advies
Het noorden is schitterend en zon gegarandeerd. Je kunt de badplaatsen Iqique en Arica aandoen en verder heb ik vooral genoten van de woestijnlandschappen rondom san pedro de atacama. Echt een aanrader!
Ik vond (2008 alweer) chili niet goedkoop maar ik had dan ook net 2 maanden bolivia en peru er op zitten.
Via Wereldwijzer app