Over 4 jaar, wereldreis en/of door GB crossen!

Hee iedereen,
Ik zoek (een) maatje(s) om evt over 2 jaar een grote reis mee te maken.
Het is misschien belachelijk vroeg om nu al daarover te beginnen, maar op deze manier leer je elkaar tenminste een beetje kennen, en dan kun je tenminste een jaar lang volhouden. Want het liefst zou ik een jaar weggaan, naar Australie of Canada of …??? (any Suggestions?)
in iedergeval als je ook over een paar jaar een grote reis wilt maken of als je gewoon even wilt kletsen, mail me maar!
Groetjess, Michelle

hej, ik wil ook over een paar jaar een lange reis gaan maken, het liefst naar nieuw-zeeland. mail me maar als je wilt

Hey,

Ik ben misschien ook van plan om over een jaar of 2 een “wereldreis” te maken. Dat ligt er natuurlijk aan wanneer ik mijn diploma op zak heb.

Ik ga aankomende zomer eerst terug naar mijn stage-plek in Ierland om te werken. Daarna wil ik in mn eentje een tijdje door Ierland en misschien Wales reizen om te kijken of het bevalt om alleen te reizen. Als ik dat goed is bevallen wil ik het interrailen eens proberen in de volgende zomer.

Verder lijkt Canada mij leuk om een langere tijd rond te reizen, al sta ik bijna overal voor open ! :slight_smile:

australie of canada is leuk, maar het nadeeel is de wilde beren in canada en natuurlijk de overal liggende gluurende giftige dieren in australie, als je tenminste de natuur in wil. spinnen, slangen, wilde everzwijnen, dingos, noem het maar op
nieuw zeeland daarentegen heeft geen gevaarlijke dieren of giftige weet ik veel wat…
dit gewoon even ter informatie

kristentertainment@hotmail.com