Outlet stores Thailand

Hoi allemaal,

Het duurt nog even maar ga 28 December voor de eerste keer naar Azie (Thailand). Na paar jaar Amerika gaan we er heen. Nu ben ik verslaafd geraakt aan de outlet stores in Orlando. Nu is mijn vraag: is dat ook te vinden in Thailand. Reizen van Bangkok naar Chang Mai en ook richting Phuket. Dus kris kras door het land, dus komen op vele plaatsen.

Alvast bedankt

Ik zie die vraag wel eens meer, en vraag me altijd af: waarom? Waarom zou iemand in een oulet store willen kopen, als alles al zo goedkoop is overal in Thailand?

Een outlet store in thailand is echt niet nodig alles is toch al relatief goedkoop.pas op dat je geen namaak koopt kan bij terugkomst in nederland nog wel eens voorproblemen zorgen .

Je kan wel wat namaak-artikelen mee terug nemen naar NL, maar zorg dat je niet teveel aan nep merkartikelen mee terug neemt, dus geen 20 nep-Rolexen en 15 nep-Armani t-shirts.
Neem je slechts een paar namaak merkshirtjes mee voor eigen gebruik, dan doet de marechaussee er in het algemeen niet te moeilijk over…

Ik vlieg vanuit en naar Dusseldorf dus heb weinig met de NL douane te maken. Zijn ze in Duitsland ook zo streng als hier op Schiphol?

Nee helemaal niet…Wij vlogen ook via Düsseldorf en iedereen mocht gewoon doorlopen. Er werden totaal geen vragen gesteld en niemand werd uit de rij gepikt. Ze kijken je niet eens aan!!