Oud op Nieuw in Thailand

Ik zou het je niet zo durfen zeggen maar als ik zo naar je lijstje kijk zou ik gaan voor Koh Phangan of Koh Tao dit zijn relaxte eilanden niet al te gek druk (vergeleken met Puket,Samui)

Je hebt voor december tal van festiviteiten in Thailand.
Als je aan de kanten van Kanchanaburi vertoefd in december,daar wordt de “River Kwai Bridge” week gevierd.
De brug zelf over de River Kwai is het middelpunt van tal van festiviteiten.
Ietsje dichter bij in Bangkok,kan men aftellen van het oud naar het nieuwe jaar,de “Countdown” wordt gegeven aan de Central World Plaza!

Ik sluit me aan bij Samba, op het strand van Patong, duizenden mensen op het strand, veel vuurwerk (ook professioneel vuurwerk) en veel lampionnen.
Na het strand ga je Bangla Road op, ook super druk en gezellig.

:chin:de jaar wisselling in Thailand wordt de laatste jaren steeds grootser
:kus:
gevierd maar voor de Thai begint het nieuwe jaar eigenlijk in April (song krang) ze hebben ook een andere jaar telling als wij hier in het westen
het heeft wel wat overdag lekker op het strand en in de avond lekker eten en dan lekker op het strand elkaar nieuw jaar te wensen met een temperatuur rond de 25 graden:THAILAND::cambodia:

Met een Singha Biertje erbij, heerlijk!!!

DIt wordt mij voor het eerst dat ik oud en nieuw in LOS vier. Kijk er echt naar uit. Het maakt mij niet uit waar in LOS we het gaan vieren maar de gedachten al maakt me blij…:zon02::zon02:

Ik droom al helemaal weg bij deze woorden lol2lol2lol2

Wij hebben de laatste oud en nieuw gevierd op Koh Tao Sairee Beach lekker met de slippertjes aan op het strand het was daar gezellig druk, dat was met 1 woord geweldig als wij weer de kans zouden krijgen deden we het gelijk weer.
Wij hebben het gevierd op Koh Tao omdat we daar de laatste 3 dagen van 2009 een duikcurcus hadden, we moesten toen ook nog even studeren en wat ik me kan was er toen ook ergens op het eiland een houseparty van 4 of 5 dagen lang (was blij dat ik mijn oordopjes bij me had hahaha) dus daar kan je ook nog naartoe.

Ik verwacht met oud en nieuw in Pattaya te zijn. Ik ben er nog niet geweest dus ben benieuwd.

hoihoi! ik ben ook met oud & nieuw in Thailand, en nog geen idee waar ik heen zal gaan. Iemand al vaste plannen? Hoor ze graag!

Ik zit met O&N in Si Saket. De eerste keer dat ik het daar vier ben reuze benieuwd. Vorig jaar in Saigon dat was een zeer groot feest haha

Er zijn er dit jaar een hoop van het forum met O&N

30 dec -2 jan ben ik in Pattaya heb al geboekt, Eastiny Inn.

Denk dat ik in Chonburi zit met oud en nieuw.