Oud en nieuw in Thailand

Ik ga,na een reis door India, op 27 dec naar Thailand (bangkok). Dat betekent dat ik daar met oud & Nieuw ben… Nou kan ik me voorstellen dat het dan drukker is en dat de leuke slaapplekken bezet of duurder zijn. Is het nodig om dat nu al te reserveren/boeken?
Wie weet een leuke plek in Thailand om Oud en Nieuw te vieren?

Rond oud en neiuw is het drukker in Thailand, voornamelijk omdat veel Thais enkele dagen vrij hebben en op reis/naar familie gaan. Hou daar rekening mee tijdens het reizen. Een lang weekend door feestdagen betekent grote drukte in bus en trein.
Hotels kan rond die dagen een probleem in de grotere touristen paatsen zijn en als je weet naar welke plaats je wilt is het beter van te voren te reserveren. Prijzen zijn wat duurder en veel hotels kennen een verplicht dinner, waarvoor je extra moet betalen of je daar nu werkelijk eet of niet.

wij zijn naar pattaya gegaan met oud en nieuw, dit trekt mij eigenlijk helemaal niet maar met oud en nieuw wilden we toch wel wat nld om ons heen hebben, na 2 maanden door oost en zuid thailand te hebben gereisd en in sommige plaatsen geen/weinig toeristen gezien te hebben.

het was wel erg moeilijk nog een gh te vinden in pattaya alles zat vol en het was id ook duurder dan anders. uiteindelijk na lang lopen iets gevonden. en oud en nieuw lekker in een nld eetcafe gevierd.( met oliebollen)
en daar in thailand hebben ze echt hard knallend vuurwerk, dat is in nld verboden. en je hoeft niets mee te nemen, ze lopen het 's nachts gewoon te verkopen.

we hebben een leuk oud en nieuw gehad, maar waren ook weer blij om uit pattaya weg te gaan.

het leukste en meest geweldige oud en nieuw, hebben wij gevierd op koh pha-Ngan.Als je een beetje mazzel hebt, pik je ook nog een fullmoonparty mee.Het gaafst vind ik haad rin. Je moet wel een feestbeest zijn !!Probeer Neptune eens, is wel prijzig maar wel goed. Op tijd reserveren !!:nod: :thumbsup: :vak02: