Ik vertrek samen met een vriendin op 9 december. We gaan zes en halve week rondreizen in Thailand/Maleisie/Singapore. We zijn dus ook daar met oud en nieuw. Het lijkt ons erg leuk om dan naar een of ander feest te gaan, het liefst met veel internationale mensen/backpackers. Heeft iemand goede ideeen of tips? Is het slim om dat vast te regelen of daar gewoon te kijken wat er is?
Ik ben benieuw naar reacties.
Groetjes, Judith
Onder de Thai zelf is Oud en nieuw niet zo’n big deal. Ik woon zelf sinds 2001 in BKK. Dat is op zich ook logisch want officieel begint het Thaise nieuwjaar ik april, hoewel de Thai wel de westerse kalender aanhouden. Wil je een feesie? Dan zou ik zorgen dat je rond 28/29 dec op Koh Panghan zit. Daar worden niet alleen Full Moon parties gegeven maar is het elk jaar met oud en nieuw ook dik feest. Zorg wel dat je voor die periode al accomodatie geregeld hebt, want reken maar dat het druk wordt.Waneer je heel druk te druk vindt zou je kunnen gaan feesten op andere eilanden. Daar is het ook volop feest maar daar is het allemaal wat kleinschaliger. In BKK zijn ook allerlei feesten. Informeren op Kao san. In NL iets regelen kan volgens mij niet maar waarom zou je dat uberhaubt doen?