Wij gaan voor de derde keer dit jaar naar Senegambia beach en voor de eerste keer zijn we daar met Oud en Nieuw. Hoe wordt dat daar gevierd? En zijn er laatste tijd nog nieuwe restaurantjes of barretjes bijgekomen?
Wat is een leuke manier om oudjaarsavond door te brengen?
Tips meer dan welkom:dag::vak02:
Heb het zelf nooit mogen ervaren met Oud & Nieuw. Op de strip is het mega druk! Moet je leuk vinden
Wordt ook wel wat vuurwerk afgestoken, maar natuurlijk niet te vergelijken met hier.
Als je in het Senegambia zit zal het met Oud & Nieuw vast ontzettend gezellig en feestelijk zijn bij Kasumai in Bijilo. Wordt ‘vrienden’ met ze via Facebook en vraag het ze zelf ![]()
Er zal vast nog wel een ervaringsdeskundige reageren verwacht ik.
Veel plezier!!
Wij hebben vorig jaar de overgang gevierd in Come-In,in de buurt van Palma Rima, 500 gmd per persoon, een uitgebreid buffet met ijscreme als afsluiter.
Dankjewel Erwin. Ik zal eens kijken bij Bijilo. Ben trouwens sowieso benieuwd of het dit jaar erg druk in Senegambia zal zijn, want volgens mij loopt het geen storm.
Wij hebben er echt zin in :cheer:
-
-
- Updated - - -
-
Hoi Tijl. Wij kennen de Come-In niet. Wat is dat precies, een restaurant of club? En wat moet ik me er verder bij voorstellen, muziek, dans, feest??
Dat is een restaurant ,uitgebaat door een Duitser
Voor de eerste keer met Kerst en Oud & Nieuw in Gambia. Misschien met de Kerstdagen in Kaur (richting Oosten) op de North Bank. Waarschijnlijk 1 week in Dakar en en met Oud & Nieuw in omgeving Serrekunda bi de plaatselijke bevolking. Wie weet kom ik ook nog in een leuk tentje om te genieten van het lekkere eten en de Gambiaanse muziek.
OUd en nieuw is gezellig op de strip . Maar je kunt met geen mogelijkheid een taxi krijgen zo druk.
Ben voorzichtig met je geld het is dan wat gevaarlijker blijf onder de mensen.
Wij zijn er 3 jaar op een rij geweest maar ivm ebola toch voor azie gekozen.
Wens je veel plezier.
Klinkt goed. Heb geen taxi nodig want we logeren in t Senegambia. Hebben er nu al zin in :cheer2: