Oud en Nieuw op de Fiji-eilanden!

Rond de kerst vertrek ik voor drie maanden naar Fiji, Nieuw Zeeland, Singapore, Maleisie en Brunei. Het wordt mijn eerste vakantie alleen alsmede de eerste keer dat ik ga back-packen. Over NZ heb ik goede verhalen gehoord, dus dat zit wel goed… mijn eerste stop zijn de FIJI-eilanden. Ik vier daar oud en nieuw (en dus liever niet alleen). Waar zijn de leukste feestjes, kroegjes etc Moet ik juist in Nadi blijven of kan ik beter ergens langs de zuidkust op het strand gaan zitten???
Wie weet een leuk hostel. Hoeft niet mega-mega low budget… ik zou het niet erg vinden als er wat oudere mensen zitten (dus niet alleen maar 20-jarige studenten etc…). Of kan ik alleen maar honeymooners verwachten???
Zelf ben ik 32…
Bedankt voor je bericht…

Als je echt wilt feesten met oud & nieuw moet je naar Beachcomber gaan een budget backpackers resort (beetje partyplace met jonge mensen) op een eiland in de Mamanuca groep. (Klein eilandje voor de westkust van het hoofdeiland)

Of The Beachhouse aan the Coral Coast (zuidkust van het hoofdeiland).

Mocht je het in Nadi willen vieren dan is Nadi Bay Hotel een ontzettend leuk hostel, met een leuke bar, zwembad etc. dus je hoeft de deur niet eens uit voor een leuk oud & nieuw wat het hostel is heel populair en altijd druk met leuke mensen.

Als je echt wilt feesten met oud & nieuw moet je naar Beachcomber gaan een budget backpackers resort (beetje partyplace met jonge mensen) op een eiland in de Mamanuca groep. (Klein eilandje voor de westkust van het hoofdeiland)

Of The Beachhouse aan the Coral Coast (zuidkust van het hoofdeiland).

Mocht je het in Nadi willen vieren dan is Nadi Bay Hotel een ontzettend leuk hostel, met een leuke bar, zwembad etc. dus je hoeft de deur niet eens uit voor een leuk oud & nieuw wat het hostel is heel populair en altijd druk met leuke mensen.

hoi tinda

Wanneer ben je in Nieuw Zeeland en zoek je nog een reisgenoot.
gerard