Oud en nieuw op Bali, suggestie in Kuta?

Hey,

Ik ben rond oud jaar enkele dagen op Bali. Ik heb een hotel geboekt met oudjaar in kuta, en wil daar uitgaan.
Heeft iemand een leuke suggestie?? (Ben 21 jaar…dus het moet wel een plek zijn waar de leeftijd niet 50+ is)
Heb gelezen dat het zowiezo altijd leuk/gezellig is op het strand, maar is dat ook zo??

Groetjes

Je kunt naar een van de (zeer) vele clubs en disco’s gaan in Kuta, maar je moet dan wel voor de meerderheid van de clubs vantevoren al een toegangskaart voor het Oudjaars-feest kopen of “regelen”. Op oudjaars-avond kun je niet meer - zoals op andere avonden - makkelijk van de ene naar de andere club hoppen, vanwege het striktere toegangsbeleid. Enne, bereid je maar vast voor op HEEL VEEL stomdronken Australiers M/V.

Bedankt voor je reactie.
Ik begrijp dat ik van te voren kaarten moet regelen, dat is zelfs in Nederland zo. Maar ik ben meer op zoek naar namen van leuke clubs?
En weet jij toevallig of het op het strand leuk is?

Bounties en Double 6 zijn altijd populair. Bij die eerste ben ik wel eens binnen geweest, bij die tweede nooit. Zalen zijn mooi aangekleed, veel licht en nog meer geluid, schaars geklede dames. Niet echt mijn ding, maar m’n omgeving had lol :wink:

Ik denk niet dat er mensen zijn die de hele nacht op het strand blijven hangen, al is het strand wel een populaire ontmoetingsplek om in te drinken voordat je naar de club gaat.

Clubs zoals “Double 6”, Bounty, “745”, Kama Sutra, Sky Garden, Casablanca, bieden vrijwel allemaal hetzelfde: Te harde muziek, veel stomdronken Australiers die achter lokale meiden aanzitten die voor geld van alles doen, zowel in de club en op je hotelkamer. Moet je dus van houden, is niet voor iedereen weggelegd.

Op het strand kan best leuk zijn, hangt echter een beetje van af of je met een groepje bent, maar de kans is helaas zeer groot dat het (ook) die avond (hard) regent. Het is December, de piek van de regentijd :frowning:

Vergeet niet de Balinese heren met veel interesse in de westerse dames… Al hebben die een andere aanpak dan de lokale dames. Ik vind de clubs net vleeskeuringen. :wink:

haha, erg positief over de clubs zijn jullie niet geloof ik… maar waar moeten we dan wel zijn met new years eve?
Ik ben ook van plan rond NYE (en kerst) in Kuta te zijn

Ieder zijn ding! Er zijn heel veel mensen die het WEL leuk vinden. Koop gewoon een kaartje ergens voor, drink lekker een drankje op het nieuwe jaar, en als je er genoeg van hebt dan duik je lekker je bedje in. Makkelijk zat :slight_smile: