Organisatie Activity International?!?!

Hallo,

ik wil erg graag wat ervaring opdoen in het buitenland, ook met mijn opleiding kan ik daar misschien wel wat mee.

ik doe namelijk Sociaal Pedagogisch Werker, en pas nadat ik deze opleiding af heb, wil ik gaan, en dat is volgend jaar zomer.
Ik doe de richting activiteitenbegeleiding.

Ik denk dat ik het erg leuk zou vinden om op een summercamp aan de slag te gaan. met de kinderen de hele dag leuke dingen doen, en ze begeleiden tijdens een voor hun hopelijk onvergetelijke tijd. Zelf veel ervaring opdoen en een onvergetelijke tijd hebben.

Nu heb ik een organisatie gevonden die dit organiseert, alleen zijn de kosten best hoog voor iemand die net van school af komt, (dan net 20 jaar).

Nu is mijn vraag, heeft iemand ervaring met de organisatie ACTIVITY INTERNATIONAL??
Of heeft iemand hiervoor gewerkt of dergelijke?
zijn de kosten het waard??

Ook zou ik heel erg graag reacties horen, goed en slecht als dat er is…

Ik hoop reacties te krijgen, want die zijn erg welkom, want het is natuurlijk wel belangrijk te weten waar je aan begint.

groetjes, paula

Hey Paula!

Leuk dat je misschien op een summercamp wil gaan werken!
Vriendin van mij heeft een aantal jaren bij deze organisatie gewerkt en alleen maar leuke verhalen, vriendinnen van haar doen dit al jaren! Het klinkt allemaal zo leuk, ik heb mij ook ingeschreven en ben inmiddels geplaatst voor een kamp 2 uur bij New York vandaan! Persoonlijke verhalen van mensen met ervaringen kun je lezen op hun site www.activityinternational.nl.
Op die site kun je ook lezen wat het je gaat kosten en wat je gaat verdienen.

Succes ermee!!

Groetjes Ciska