Iemand ervaring met activity international?

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met activity international?
Ik wil graag 2 maanden vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland.
De organisatie(s) berekenen aardig wat kosten en ik vraag me af of je waar krijgt voor je geld.
Ik merk dat het lastig is om zonder organisatie aan vrijwilligerswerk te komen. Dus als iemand tips heeft… laat maar komen!

Gr. karin

Hallo kaatje,

Ik heb geen directe ervaring met activity international, hoop dat dit wel gaat komen.
Ik weet wel dat als je vragen hebt, je altijd bij ze terecht kunt, zonder verdere verplichtingen. Er zijn nog wel meer organisaties die ik je kan aanraden eens contact mee op te nemen. Bijvoorbeeld Travel active en zoek bij google voor een organisatie voor vrijwilligerswerk, denk dat er vast nog veel meer zijn. Ook kun je kijken op waarzitjij, zodat je mensen kunt zoeken die nu hetzelfde doen, waar je tips vandaan kunt halen.

Groetjes en veel succes

Hallo Kaatje,
er zijn inderdaad meer mogelijkheden om vrijwilligerswerk te doen kijk eens op www.vrijwilligwereldwijd.nl. Wellicht interessant.
groeten

Hoi Karin

Ik ben zelf met activitiy international naar India geweest. Dit was om 3 maanden vrijwilligerswerk te doen. In india waren andere vrijwilligers uit Nederland (die in een ander weeshuis werkten) en zij betaalden 1/3 dan wat ik betaalde!!! Dit was via SIW.
Activity international en SIW werkten dus samen met dezelfde zusterorganisatie daarzo (FSL India trouwens), je kreeg dus hetzelfde, betaalde alleen 3 keer zoveel.
Je kunt je voorstellen dat ik me behoorlijk bedond… voelde.

De reiservaring was trouwens wel super en zeker een aanrader. veel succes met plezier in ieder geval. Het is zeker een aanrader!

karin