Opzoek naar Reismaatje bestemming staat nog open zomer 2010

Haay,
Ik ben een 22jarige Internationale Betrekkingenstudente die opzoek is naar een reismaatje voor 3 tot 5 weken in de zomer van 2010. Geen van mijn vrienden hebben interesse om “out of the box” op vakantie te gaan en reizen is leuker en veiliger als je met 2 of meerdere gaat. Ik heb al redelijk wat ervaring met reizen omdat ik al in Montreal (canada) en Ouagadougou (Burkina Faso) op mezelf heb gewoond.

De bestemming staat nog open ik heb zo mijn lijstje met landen die ik graag eens zou willen zien maar sta ook open voor andere ideeen. Een greep uit mijn lijstje is:
-Jordanie
-Marokko
-Libie
-Rusland

Allemaal met de lonley planet opzak en zo goedkoop mogelijk! Ik vind het leuk om veel dingen te zien maar ook om eens lekker te relaxen.

Groetjes,
Stephanie

Hey,

jouw berichtje lijkt me heel interessant. Ikzelf wil ook nog heel veel zien maar jammer genoeg heb ik geen vrienden die diezelfde interesses delen. Ben voor veel te vinden, zowel actief als lekker relaxen.

Van waar ben jij? Ik woon in België.
Als je eventueel interesse hebt hoor ik het wel?

Groetjes Stéphanie

Haay Stephanie,
Sorry voor de wat late reactie maar ik had het op het moment erg druk. Ik woon in Nederland en ook ik ben voor veel dingen te vinden, maar het liefst heb ik een beetje van beide, zowel relax als actief. Wat heb jij voor een reisplannen in gedachte?

Groetjes,
Stephanie

Hey,

Heb je een mailadres? Dat stuurt wat makkelijker en bekijk ik ook wat meer :slight_smile:

Groetjes