oproepen

Ik lees hier oproepen van jaren oud. Dan denk je; wat is dit voor een raar forum, wordt dat niet bijgehouden/ Ik ga wel een deur verder. Misschien een tip voor de beheerders?

Wat verwacht je dan?
Dat ieder forum elk jaar oude berichten verwijderd?
Zelfs van oude berichten kun je leren … mits je in gedachten houd dat regels/gewoonte(s)(n)/ideeën etc. ondertussen kunnen veranderen.
Dat is nu eenmaal inherent aan fora.

In het algemeen over Fora gesproken, kan ik je volgen. Het is echter niet aannemelijk dat oproepen voor een reispartner na jaren nog gelden. Ze zijn gewoon vergeten weg te halen. Dat maakt het hele bestand ongeloofwaardig. Wat ik van een oproep voor een reispartner van iemand die al lang niet meer zoekt zou kunnen leren? Wel, zie boven.

Met een beetje gezond verstand zie je toch zo welke nog wel en welke niet relevant zijn? Je kunt zien wanneer een bericht geplaatst is en mensen noemen vaak op in welke periode ze willen reizen.
Los van wat de oplossing zou zijn; ik zie het probleem niet.

Wat betreft “een deur verder”; er is een handje vol Nederlandse sites waar je oproepen voor reisgenoten kunt plaatsen en de meesten laten oude berichten gewoon staan.

Maar los van forum beleid; waar wil je naar toe op reis? :slight_smile:

1 like