Reisgenoten voor ouderen

Goedendag,

Jaren met een reispartner rondreizen en cruises gemaakt.
Hij is ouder geworden en minder in staat zulke trips te maken.
Ga dus zoeken op Wereldwijzer / reisgenoten, jammer dan, hoofdzakelijk jongeren die een reisgenoot zoeken.
Nu en in de toekomst zullen er steeds meer ouderen zijn die een reisgenoot zoeken.
Het lijkt me niet zo moeilijk om in de bovenbalk een (sub)menu te maken voor bijvoorbeeld 50 plussers.
Op jullie site bij reisgenoten / overige staat de onderstaande oproep.
Geplaatst op 8 mei 2016 door reisgenoten 40+ (Marjolein Peters) en is deze 2008 x bekeken. Dat wil wel wat zeggen !

*Hi reisgenoten,

Ik geniet keerop keer van deze site, maar jammer genoeg zie ik bij reisgenoten hoofdzakelijk jongere enthousiaste mensen.
Zelf ben ik 47 jaar en vraag me af of er ook mensen van mijn leeftijd (ongeveer tussen de 40 en 55) op zoek zijn naar een reisgenoot.
Eind 2015 begin 2016 zou ik nog graag voor min. 3 en max. 5 weken eropuit willen trekken, bestemming in overleg.

Groetjes Marjolein*

Hopelijk kan het een en ander aangepast/gewijzigd worden.
Vriendelijke groeten,
Don van Leer

1 like

Goed plan om een submenu voor oudere reizigers te maken. Denk dat hier heel veel belangstelling voor zal zijn

1 like

Een heel goed plan om hiervoor een submenu te maken.
Ook ik heb in de loop der jaren heel wat reizen gemaakt met mijn onlangs overleden partner.
Er zijn weinig geschikte reizen voor alleengaande 65 plussers!

1 like

Hoef ik niets meer aan toe te voegen.
De roep is luid en duidelijk: a.u.b. een submenu voor mij en leeftijdsgenoten.
(66 jaar/vrouw)
Dan hoeven we niet meer door alle jonge enthousiaste backpackers te spitten :slight_smile:

Hallo iedereen

ik ben van belgie

ja dat is waar er gaan ook veel ouderen op reis lijk de jongeren ,

daar de jongeren niet mee gaan met de ouderen is het moeilijk om reispartners te zoeken ,

ik ben 63 jaar en gaat al een paar jaar op reis,

ben al in bali – lombok- Vietnam (2maal) myamar - thailand en laos

nu ga ik naar malesie en Borneo

groeten van jose