Oproep: Reisgenoot gezocht voor motorreis door Vietnam (eind dec 2026 - jan 2027)
Hallo allemaal!
Ik ben Marcel een 54-jarige man en ik sta te popelen om een bijzondere reis te maken: een motorrit van Hanoi naar Ho Chi Minh City, vlucht gepland van 29 december 2026 tot 26 januari 2027. Het wordt een onvergetelijke tocht waarbij we niet alleen de bekende wegen volgen, maar ook offroad paden ontdekken waar je het échte, ruige Vietnam ervaart. Ik heb al heel wat landen mogen zien op de motor waaronder Eurasia Thailand, en heel Europa
Omdat reizen samen vaak mooier is dan alleen, zoek ik een man of vrouw die net zo enthousiast is om dit avontuur aan te gaan. Het gaat om een actieve, avontuurlijke reis met ruimte voor gezelligheid, het delen van ervaringen en natuurlijk genieten van alles wat Vietnam te bieden heeft: de prachtige landschappen, lokale cultuur en het heerlijke eten.
Heb je ervaring met motorrijden, en hou je van een beetje avontuur? Dan zou ik graag met jou deze reis plannen. Samen maken we er een onvergetelijke ervaring van!
Interesse? Stuur me een berichtje, dan kunnen we kennismaken en de evt details bespreken.
Tot snel op de motor!