Komende winter wil ik de Nederlandse kou ontvluchten en weer cultuur gaan snuiven met een avontuurlijke reis in Vietnam.
Daar is de motor een hele fijne manier om te reizen en dit lijkt me dan ook fantastisch!
Maar deze reis per motor wil ik niet alleen maken dus ben ik op zoek naar een gezellige, avontuurlijke reisgenoot die ook graag vietnam met de motor wilt verkennen. En oja, wil deze reis in november gaan maken
Zal me nog eventjes voorstellen!
meid van 23 jaar, kom van texel, spontaan, avontuurlijk, houdt van gezelligheid, natuur, mooie avonden, geen planner en sta open voor veel moois wat er maar op het pad komt, relaxed en een goede genieter.
Wil jij ook een mooie unieke reis meemaken, met de motor door vietnam? Hoor graag van jullie!
mailen kan ook [EMAIL=“pasqualebalk@hotmail.com”]pasqualebalk@hotmail.com
Ja pasquale da ziet er ni slecht uit. Kmoet al wel zeggen dat ik al 37j ben maar kwou u toch al vragen hoe je dat gaat doen? Heb n 3 daagse toer gedaan begin dit jaar door de ho chi minh route. Hebt u al enige ervaring? It was a hell of a ride, maar wel de moeite! Wij hadden een trip met gids geboekt maar zou dit ooit trug willen doen maar zonder gids; Ik vertrek 11/11 naar bangkok om zo nog langst laos(is ook de moeite op een 2 wieler), cambodia en vietnam te trekken. Maar niks ligt vast, alleen mijn vliegtikket trug op 25/1. Grtjs Hans. In ieder geval al n goei avontuur gewenst!
Tip!!! Pasquale,
Probeer de uitzending van Top Gear te achterhalen waar Clarckson, Hammond en May met z’n 3en van Noord naar Zuid Vietnam rijden op motors/scooters. Ten eerste hilarisch en ten tweede erg leerzaam voor je denk ik
Groetjes, Ron
oh die heb ik hier in mijn pc, totaal 300 mb, in 2 gedeelten. stuur even pb bij interesse.
VN geweldig land!!!
hee ron bedankt voor de tip! heb idd vaker over deze tocht van topgear gehoord, zal er binnenkort even goed voor zitten
en hans, fijne plannen! ik heb een reisgenootje gevonden maar contacten over de reis is altijd leuk! we hebben geen concrete plannen maar willen graag vietnam noord naar zuiden per motor reizen
zitten er ook aan te denken noord laos in te gaan, alleen vragen we ons af of dit mogelijk is met de motor vanuit vietnam de grens over te gaan…
vrij lastig dit van internet te vinden dus ben benieuwd of jij hier miss meer over weet?
sorry voor de late reactie trouwens…
groetjes pasquale
Graag gedaan Pasquale, succes met je zoektocht en alvast een hele fijne en veilige reis
Groetjes, Ron