Ik (man, 31, woonachtig in Amsterdam) ben op zoek naar een reisgenoot (m/v) om ergens in januari/februari/maart 3 maximaal 4 weken door een aziatisch land heen te trekken. Mijn ‘ideale’ vakantie is een mooie combi van cultuur, wandelen, relaxen en cocktails Mijn voorkeur gaat uit naar Vietnam en dan een toch van Hanoi naar Ho Chi Min stad (of andersom). Elk ander aziatisch land vind ik ook prima maar liever geen indonesië (althans niet Java en Bali).
Ik ben van 6 februari tot 8 maart in Vietnam. :zon02: Ga van Hanoi naar HCMC. Precieze route ligt nog niet vast, alleen de vlucht heen en terug.
Ik wil in elk geval een paar dagen trekken in de buurt van Sapa en/of Dalat en natuurlijk de highlights zien, maar ook graag wat off the beaten track.
Misschien kunnen we een stuk(je) samen reizen?
Ik (Roos, 29, Utrecht) heb ook net het plan opgepakt om half januari naar Vietnam te gaan voor een week of 4, Hanoi naar HCMC. Ik zit alleen te zoeken naar een redelijk betaalbaar ticket (tips welkom!!!). Verder geen duidelijke plannen hoe of wat, ook omdat dat me aan alle kanten wordt afgeraden en ik houd niet van plannen. Ik ben niet direct op zoek naar iemand om samen mee te reizen, maar we zouden elkaar misschien wel ergens kunnen treffen of ideeën uitwisselen.
Leuk om dit soort berichten te lezen,ik ben in ieder geval in Pattaya in Maart,April,dus je bent van harte welkom.of ik meereis hangt af van een aantal dingen.
Maar we kunnen contact houden,en volgende week niet, maar die week daarop moet ik naar Amsterdam toe,dus misschien is het leuk als we daar alvast van gedachten wisselen,en elkaar even treffen.
Laat wat van je horen,of email me op [EMAIL=“frankmichel30@hotmail.com”]frankmichel30@hotmail.com
He Rosieredhead.
Ik heb vlucht via Cathay Pacific geboekt. Was de goedkoopste, en meest fijne vlucht (weining wachttijd) vlucht die ik tegen kwam, als ik Amsterdam- Hanoi intikte. Via vliegwinkel.nl geboekt. (niet via Cathay zelf! dat scheelde bijna 1000 euro!)
Maar een goedkopere manier, schijnt vlucht naar Bangkok boeken te zijn, en vanuit daar over land of met een regionale luchtvaart maatschappij.
Via internet, kom je een heel eind met zoeken!
Succes er mee!
Dankjewel Irene. Ik heb uiteindelijk via cheaptickets geboekt, want daarop kwam ik het goedkoopst uit en ook redelijke wachttijden in Kuala Lumpur. Ik vlieg met Malaysia Airlines. 17 januari vertrek ik richting Hanoi en op 22 feb vlieg ik vanuit Siem Reap weer terug. Ontzettend zin in! Als iemand tips heeft of leuke plannen voor Tet hoor ik het graag.