Vietnam 8 januari

Hoi allemaal,

mijn naam is Maartje en ik ben 22 jaar oud. Omdat ik een lange wachttijd heb voor mijn co-schappen heb ik besloten om te gaan reizen. Ik ga op 7 januari naar Hanoi en daar kom ik dan de 8e aan. Daarna gaat de reis verder door Vietnam, Cambodja en Laos en ik vertrek op 17 maart weer vanaf Bangkok. Ik ben op zoek naar een reisgenoot tussen de 18 en 25 om de reis mee te beginnen. Dit is voor mij de eerste keer dat ik zo ver ga reizen. Mijn reisplannen liggen nog niet vast, maar het lijkt mij leuk om naar Halong Bay en Sapa te gaan. Ik hou van een combi van cultuur, lekker relaxen en actief zijn.
Verder vind ik het natuurlijk ook leuk om mensen ergens onderweg te ontmoeten.

groetjes

Heey,

Jou verhaal spreekt mij heel erg aan.

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Elis, een jongen van bijna 23, en net als jij van plan te gaan reizen in Azie. Ook dit word mijn eerste verre,lange reis.

Ik vertrek 6 januari naar hanoi, vietnam. Ik kom daar de 7e aan.
Mijn bedoeling was om in iedergeval naar halong bay te gaan en daarna vanuit hanoi naar het zuiden richting HCMC te reizen.
Andere plannen zijn altijd welkom.
In vietnam ben ik van plan om ong. 4 weken rond te reizen. Na Vietnam reis ik door naar Cambodja, om het Ankor Watt te bezoeken.
Daarna reis ik door naar Thailand.

Mijn vraag aan jou is of jij inmiddels al meer plannen heb gemaakt en of het je mischien leuk lijkt om daar te meeten.

Gr.