Wie o wie wil tegen kost en inwoning mij helpen met mijn verstandelijk gehandicapte zoontje?
Wij gaan in februari 2006 voor 6 maanden naar suriname. Het gaat er om dat je een paar dagen(delen) in de week, in overleg, op mijn zoontje past als ik bijvoorbeeld wat zaken moet regelen of boodschappen moet doen, etc. Over een vergoeding tegen lokaal tarief voor gewerkte uren valt nog te praten.
Je krijgt een eigen kamer en kunt verder vrij je gang gaan of meeparticiperen met ons.
Als je geinteresseerd bent kun je me mailen. Ook personen die voor kortere tijd in suriname verblijven kunnen reageren.
Misschien weet ik wel iemand voor je…zoek je iemand van een bepaalde leeftijd en moet het man of vrouw zijn? Of maakt dat allemaal niet zoveel uit? Lijkt me toch wel belangrijk dat je iemand hebt die bij je past
Dank je voor je attente reactie. Hoezo, ken jij iemand?
In de eerste instantie ging ik uit van een vrouw, temeer omdat ik met diegene in een huis zal wonen (logeren). Aan de andere kant zou het met een man ook moeten lukken als wij beide elkaars privacy respecteren.
Ik stel me op dit moment open op. Mocht het zijn dat er iemand geinteresseerd is, zullen we naast een goede kennismaking ook goed met elkaar rond de tafel moeten gaan. Dan zal wel blijken of het klikt of niet.
Ik ben Rosanne van Vianen en ben 22 jaar. Ik werk als groepsleidster op een kinderdagverblijf. Afgelopen Maart ben ik voor 6 weken in Suriname geweest en heb daar vrijwillegerswerk gedaan in het Kinderhuis Saron. Daarnaast heb ik in die periode door Suriname getrokken. Ik vond het een hele leuke ervaring en ik vond Suriname een mooi land. In die periode verbleef in in een studenten huis in Paramaribo. In de zomer van 2000 ben ik voor het eerst in Suriname geweest samen met de Familie van een buurmeisje. Ik las je bericht en ik zou graag wat meer informatie van je willen krijgen. Het lijkt mij een leuke en leerzame ervaring om weer naar Suriname terug te gaan en helpen met de verzorging van je zoontje.
Ik zou het erg leuk vinden als je op mijn bericht zou reageren.