Opleiding Voor Ontwikkelingshulp

Ik begrijp dat heel veel mensen hier twijfelen over studies ivm de kans op een baan. Jammer, want ik vind dat je je daar echt niet door tegen moet laten houden. Je moet studeren wat jij leuk vindt en later zie je wel weer of je een baan krijgt, toch? Zonde om een andere studie te gaan doen omdat je daar zogenaamd een betere baan mee kunt krijgen. Volg je hart en doe wat je echt graag wilt! Make your dreams come true.

1 like

Hoi,

Opleiding Ontwikkelingshulp! Dat doen wij!

Wij hebben een 24 maandelijks programma: Fighting with The Poor met een dubbel b certifikaat.
(dat betekent dat bij voltooing van ons kursusprogramma, dat geld als een jaar universitaire studie).

Plus we hebben een 18 maandelijks programma: Fighting with The Poor met b certifikaat. (6 maanden universitaire studie).

Bezoek onze nederlandse webpagina en vul evt. een aanvraagformulier in voor veel meer informatie: www.werkvoorafrika.nl

Groeten van Gert

Krijg je dan een propedeuse van een door de staat erkende universiteit?

Het dubbel B-certificaat krijg je van One World University in Mozambique. Deze universiteit is erkent door het Council van Ministers van Mozambique.

Hier kun je wat meer lezen over de Universiteit:
http://www.adpp-mozambique.org/index.php/higher-education.html

Of je het dubbele B certificaat ook als propedeuse gebruiken kunt, dat weet ik niet.