Opbouw na orkaan

Ik hoorde vanmorgen iets op het journaal over dat ze verwachten dat het een jaar zal gaan duren voordat alles weer is opgebouwd in Cancun!
Is er iemand die daar iets meer van af weet.
Ik zag ook berichten over dat wegen en dergelijk slecht begaanbaar zijn. Hotels en stranden zijn verwoest.
Wij willen in mei naar mexico maar als het daar tegen die tijd nog een puinhoop is dan kies ik liever voor een ander land.

Idd, zie dit artikel maar:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=58293#post58293

Cancun is erger getroffen van Playa de Carmen…Na de orkaan was een stuk van het strand weg, maar op www.playadelcarmeninfo.com kan je de allerlaatste updates krijgen na orkaan Wilma…

Playa zag er toen wij geevacueerd werden zo als opgebouwd uit… De stranden iets smaller maar nog steeds super…

Ik ben van 16-25 november in Playa del Carmen geweest met een goede vriend.
We zouden eerst naar Cancun gaan, maar door wilma ging dat niet door want het hotel was niet op tijd klaar.
Achteraf ben ik wel blij dat we niet naar cancun zijn geweest omdat het daar gewoon veel te toeristisch is.
de stranden in playa waren echt voor een heel groot deel weggeslagen/gespoeld en dat was wel jammer. Er waren nog veel hotels die in puin waren en die ze aan het herstellen zijn. Ook van de natuur die ik gezien heb is veel kapot, bomen die afgebroken zijn, takken die overal over de grond liggen enzo.
Maar ja, ik vond het toch super :smiley: en ga er nog terug

Het is er ook super…:wink: