Ik ga in november naar Thailand en zou graag een trekking naar de bergvolkeren bij Mae Hong Son doen. Ik ben op zoek naar een meer authentieke trekking van een dag of vier, in een kleine groep.
Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan iemand een agent aanbevelen?
Hoi,Ilonka,
Zelf had ik vroeger mijn jungletrekking geboekt in één van de plaatselijke reisbureaus in Chiangmai.
We gingen met een truck naar Pai en daar werden we gedropt met verschillende nationaliteiten (fransen,Italianen,duitsers) uren stapte we door de jungle eerdat we bij een plaatselijke stam aankwamen.(lisu)Wat ik daar allemaal heb meegemaakt valt niet te beschrijven in een paar zinnen.
Je moet dit eenmaal eens meemaken in je leven Ilonka!
Nu je kan altijd in Mae Hong son binnen stappen in een plaatselijke reisbureau,of je kan ook eens inlichtingen nemen in Chiangmai bij Viengtravel ,geloof dat die ook pakketten hebben wat betreft jungletochten in het noorden.
Misschien eens een pbtje sturen naar Krungthep onze forumbeheerder hier op het Thailandforum,of je kan altijd een mailtje sturen voor informatie naar dave@viengtravel.com weet zeker dat Dave je kan helpen!
suc6 nog Ilonka !
Agree! Eens in Chiang Mai word je bijna doodgeslagen met bureautjes die die trips aanbieden. Je kan ook meestal in je hotel / guesthouse wel dingen vragen om te boeken / regelen voor jou.
Wij hebben ook een driedaagse trekking gedaan incl bamboorafting. Het is een super ervaring.
Check gerust even ons reisverslag op : http://thereandbackagaintravelforum.blogspot.be/. Staat wel wat info op over trekkingen.