In de maand januari 2011 heb ik tijd ongeveer 2 weken vrij, zodat ik een mooie verre reis kan maken. Ik zit zelf te denken aan Azië, Mexico of misschien wel een safari. Heeft iemand goeie tips voor een mooie maar niet te toeristische bestemming. Misschien dat mensen (van 18jr tot 30jr) in deze periode dezelfde plannen hebben, zodat we wat kunnen samenstellen. Ik ben trouwens een 24 jarige jongen met veel reiservaring.
Je idee klinkt onwijs leuk, ikzelf heb het aankomende jaar een tussenjaar dus genoeg tijd om te gaan reizen, wat ik ook echt wil gaan doen! Afrika en/of Azië lijkt me ook geweldig om te bezoeken, en precies hoe jij het zegt, niet op een toeristische manier.:chin: heb zelf nog weinig reiservaring naar verrre bestemmingen, dus dit lijkt me een super goede manier! Ik ben een vrouw, word 18 in oktober & erg flexibel!
Ik heb het ook in de planning om begin januari naar Zuid-Oost Azie te gaan. Het liefst wil ik beginnen in Thailand, maar heb nog geen vaste plannen!
Ik ben 19 jaar en het lijkt me erg leuk om met iemand rond te reizen.
Jullie kunnen mijn altijd mailen op: [EMAIL=“jorien_dewit12@hotmail.com”]jorien_dewit12@hotmail.com
Het lijkt me leuk om van jullie te horen!
Groetjes, Jorien