Op zoek naar horecawerk op Aruba

Hoi allemaal,

Ik ben op dit moment op zoek naar horecawerk op Aruba. Ik ben al bij een aantal restaurants langs gegaan, maar deze hadden helaas geen personeel nodig. Hebben jullie misschien nog tips of weten jullie waar ze nog personeel nodig hebben?

Alvast bedankt!

Groetjes, Milou

HI Milou, wat zoek je precies ? Mogelijk ook goed om even kort je leeftijd, opleiding en ervaring te melden ?
Altijd goed om gewoon langs te blijven gaan. CV meenemen. Waar nu genoeg personeel is kan morgen wel weer iemand nodig zijn, er is veel verloop

Dank je wel voor je reactie! Ik ben op zoek naar werk in de bediening in een restaurant. Ik weet dat 6 dagen werken gewoon is hier in de horeca en dat is prima. Weekenden, 's avonds etc. Werken is voor mij geen probleem.
Ik ben 23 en heb zelf ruim 3 jaar ervaring als serveerster in een restaurant.

Ik heb inderdaad ook al bij veel restaurants mijn gegevens achter gelaten en sollicitatieformulieren ingevuld, maar het zou fijn zijn als ik zo snel mogelijk aan de slag kan :slight_smile:

Hi Milou, misschien een tip voor je om je vraag ook te stellen op Facebook pagina vraag&aanbod Aruba of durftevragenaruba. :slight_smile: Gr Natalie

Bedankt voor de tip! Ik ga er is kijken!