Op zoek naar goedkoop vrijwilligerswerk?

Afgelopen jaar zijn we erg lang op zoek geweest naar goedkoop of gratis vrijwilligerswerk. Helaas is dat moeilijk te vinden op internet. Uiteindelijk hebben we meerdere sollicitaties kunnen doen via www.ecoteer.com. Je betaalt alleen administratiekosten van 10 euro en dan kun je vaak zelfs gratis ergens voor een langere tijd blijven (projecten over de gehele wereld). Wij zitten momenteel al 2 maanden in Namibië, zie www.duesternbrook.net waar we werken.

Hey allemaal,

Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in Peru in een centrum voor ondervoede kinderen. We hielpen de kinderen met eten en leerden ze basis onderwijsvaardigheden. Omdat de kinderen nog heel jong waren, had ik geen heel hoog niveau Spaans nodig. Het vrijwilligerswerk was gratis, ik betaalde alleen voor de Spaanse lessen en een appartement, wat me redelijk lijkt.
De organisatie was Mijn Bestemming Peru, goede service, vriendelijke mensen en erg goede vrijwilligersprojecten in Cusco, een super leuke stad!!!

Groetjes, Lucie

1 like

Hallo allemaal,

Mensen die geinteresseerd zijn in GRATIS vrijwilligerswerk in Guatemala: Check de website www.entremundos.org uit, ga naar volunteer services en de online volunteer oportunities database waarin meer dan 100 projecten te vinden zijn die vrijwilligers zoeken. Contact details staan erbij dus dat heb je zo geregeld!