Mijn naam is Sarah en ik ben bijna 24 jaar oud. Ik heb een reis naar Australië al heel lang op mijn lijstje staan en ben momenteel bezig mijn plannen eindelijk concreet te maken.
Ik wil graag in oktober/november 2011 vertrekken voor ongeveer twee maanden. Mijn planning is te vliegen op Sydney, de rest van mijn reis ligt nog helemaal open.
Veel van mijn vrienden zijn gesetteld of zijn al in Australië geweest. Ik vind het best spannend om in mijn eentje te gaan en ben daarom op zoek naar iemand die met mij mee wilt.
Ik hoor graag als het je wat lijkt!
Groetjes Sarah
Ik ben Lorijn, 18 jaar en ik ben van plan eind november naar Cairns te vliegen. van daaruit ga ik dan de oostkust afreizen naar sydney toe. er stond in je bericht dat je wilt aanvliegen op sydney, maar staat dit al vast? anders zouden we in ieder geval de heenreis samen kunnen doen …
Ik vlieg de heen reis ook op Cairns en geurt vanuit Sydney, reis dus van boven naar beneden!
Ik vertrek eind oktober en land in Cairns op 1 november.
Beetje kort dag misschien…
Heb je nu verder al plannen gemaakt? Ben benieuwd!
Hoi Lorijn,
Ik heb inmiddels geboekt via Australian Backpackers en vlieg 15 november op Sydney, dit staat dus al vast. Stuur me anders gewoon een berichtje als je in de buurt van Sydney bent, wie weet zit ik er dan ook nog!
Hoi Hanne,
Ben jij rond die tijd nog in Sydney? Mail me anders je gegevens, wie weet kunnen we op een andere plek meeten Ik heb namelijk nog geen vaste route ingepland. Wie weet kunnen we wat samen ondernemen!