Ik ga de laatste twee maanden van dit jaar naar australie en vroeg me af of er mensen zijn die ook van Cairns naar Sydney reizen en misschien zin hebben om een stuk samen te doen???
Ik kom de 1ste van november aan in Cairns en wil er dan ongeveer een maand of 5 weken over doen om naar Sydney te komen. Plannen zijn verder nog niet echt concreet!
Let me know!!
Ik ben lorijn, 18 jaar en ben van plan EIND november naar Cairns te gaan, en ga dan ook in 5/6 weken de oostkust afreizen naar Sydney:) eigenlijk zijn onze plannen dus precies hetzelfde, het enige verschil is dat jij 3 weken eerder weg gaat!
dus ik weet niet of al je plannen al vastliggen? want ik kan niet eerder weg, maar misschien kan jij wel later weg? ik ga dus van eind november tot begin januari naar de oostkust van australie en zoek vooral een reisgenootje voor de heenreis, en als het klikt kunnen we natuurlijk verder reizen samen!
Hey Lorijn!
Nee ik kan ook niet meer schuiven met m’n vlucht! Alles is al geregeld, duurt ook nog maar 2 weken nu!!
Ben je rond de kerst in Sydney??? We zouden dan zeker een dag in Sydney kunnen doen samen!!
Jammer dat het het een maand verschilt was anders erg leuk geweest!!!