Beste Reisgenoten,
Mijn naam is Bart, een 27 jarige man uit Belgie, en ik maak deze oproep voor een nogal speciale reis vraag. Sinds mijn tienerjaren ben ik zeer geboeit door de Japanse cultuur, en omwille dat er veel van mijn hobbies en interesses (zoals anime/manga en video games) daaraan verbonden zijn zou ik zeer graag volgend jaar voor een jaar naar Japan willen.
Natuurlijk is zo een reis niet gemakelijk, buiten het feit dat dit veel geld kost, zit ik met een extra uitdaging, in het feit dat ik Autisme heb. Terwijl ik voornamelijk normaal functioneer zoals iedereen, heb ik natuurlijk mijn beperkingen, bijvoorbeeld mijn zelfredzaamheid is een beetje aan de lage kant.
Maar toch zou ik zeer graag deze ambitie willen ervaren, en omdat mijn ouders en begeleiding toch het liefst hebben dat er iemand mee gaat, besloot ik om deze oproep te maken.
Opvlak van de reis: Ik zou zelf voornamelijk in Fukuoka zijn omwille van mijn studies aan de taalschool Genkijacs. Natuurlijk, als Japans leren niet echt je ding is, kan je gerust op ondenking gaan, en als het buiten de lesuren is, zal ik waarschijnlijk zelfs graag mee gaan.
Over het plannen, ikzelf ben hier zeer flexible in, bijvoorbeeld als je minder dan een jaar kan blijven, kunnen we misschien wel een oplossing vinden, en ook al woon je misschien in Nederland, dan kan ik gerust eens langskomen voor een ontmoetings gesprek voor de reis.
Heb je een interesse in Japan, of wil je Japans gaan leren met mij aan een taalschool, of wil je gewoon een unieke ervaring meemaken? Stuur me dan gerust een berichtje~
Groetjes,
Bart