Op zoek naar baan in reiswereld Thailand !!

Voordat we op vakantie gingen naar Thailand & Laos hadden mijn (Thaise) vriendin en ik al enige tijd last van heimwee, heimwee naar het Thaise leven, heimwee naar het Thaise eten, heimwee naar familie en vrienden etc etc.

Na onze reis is deze heimwee niet minder geworden, alleen maar erger. Inmiddels zijn we alweer 1,5 week thuis, maar hebben er nog steeds moeite mee dat we weer terug zijn in Nederland.

Tijdens onze reis hebben we het hier vaak over gehad en de conclusie is dat we toch wel erg graag naar Thailand willen verkassen. Voor mijn partner is dit uiteraard geen probleem, omdat zij gewoon de Thaise nationaliteit heeft en makkelijk een baan kan vinden daar.
Voor mij als farang zal het een stuk moeilijker worden, maar gelukkig is niks onmogelijk.

Ik ben daarom weer op zoek naar een baan in de reiswereld in Thailand (reisorganisatie, luchtvaartmaatschappij, hotel/resort). Uiteraard ga ik komende weken alle grote reisorganisaties een e-mail met m’n cv sturen, maar alle overige info/tips/adviezen zijn van harte welkom !

Ken je iemand die in Thailand in de reiswereld werkt en mij wellicht verder kan helpen, dan hoor ik het ook graag !

Ik heb jarenlange werkervaring in de Nederlandse reiswereld en reeds bij veel gerenommeerde organisaties gewerkt zoals De Boer & Wendel, Baobab, Kuoni, EVA Air en Vliegtarieven.nl

Alvast bedankt voor alle hulp & info !

Succes Dave.

Het probleem is dat je een inkomen nodig hebt van 50,000 baht per maand, anders krijg je geen werkvergunning. Voor dat salaris zijn er in de toerisme sector alleen banen op management niveau. Maar je kunt voor een baan eens kijken op:
http://www.xpressjobs.net/index.php

Hoe zijn je contacten met Kuoni?

Contacten met Kuoni zijn nog steeds goed, ga ook zeker een brief sturen naar Asian Trials (dat inmiddels van Kuoni is) dus wie weet dat er daar iets te vinden is.
Ik ben sinds kort ook met een andere (NL) agent in Thailand bezig en daar verwacht ik tzt wellicht ook positief nieuws van !

Maar bedankt voor het meedenken allemaal, ik houd jullie op de hoogte !