Op wereldreis!!

Hallo!

ik ben Paul en ben 19 jaar. Ik wil volgend jaar (feb/maart) een paar maanden op wereldreis. Ik heb vooral zin in mooi weer! en cultuur. Ik weet dat dit een beetje vroeg is, maar ik vroeg me af of er ook meerdere mensen zijn die daar interesse in hebben. Lijkt me toch een beetje “eng” om alleen te gaan.
Ik hoor het wel!

Groetjes Paul

Beste Paul,

jongens van jouw kaliber zouden er meer moeten zijn. Zelf ben ik 20 jaar, ik heb een jaar in Bolivia gewoond, een pracht van een ervaring. Deze zomer van 29 juni tot 24 augustus trek ik dan ook terug naar Zuid-Amerika, meer bepaald Brazilie, Bolivia, Peru en Argentie. Als je dat werelddeel wil leren kennen, een echte aanrader!!!
Ik zoek nog die me vegezeld van Bolivia tot Buenos Aires.
Alvast veel succes en een pracht van een ervaring toegewenst.

Davy,

student Toerisme, 2 de jaar, Brussel

Beste Paul,

jongens van jouw kaliber zouden er meer moeten zijn. Zelf ben ik 20 jaar, ik heb een jaar in Bolivia gewoond, een pracht van een ervaring. Deze zomer van 29 juni tot 24 augustus trek ik dan ook terug naar Zuid-Amerika, meer bepaald Brazilie, Bolivia, Peru en Argentie. Als je dat werelddeel wil leren kennen, een echte aanrader!!!

Davy,

Beste Paul,

Davy,

Beste Paul,

Zelf ben ik momenteel bezig met een wereldreis. Ik ben nu 6 weken onderweg maar ben Europa nog niet uit. Ook ik ben alleen onderweg gegaan en onderweg kom je veel reizigers tegen. Vooral in jeugdherbergen. Van de 6 weken heb meer dan de helft met andere gereisd dus maak je niet druk om alleen weg te gaan. Gewwon doen het is een unieke ervaring. Probeer zo lang mogelijk onderweg te blijven ik zelf ga voor een jaar.

Succes en als je info wilt mail me dan

Groeten Jethro

hallo Paul,

waar ben je precies van plan om naartoe te gaan en wat heb je per dag te besteden? ik wil zelf ook zoiets gaan doen maar weet niet precies waar ik moet beginnen en hoe of wat. groetjes