Op 'wereldreis' naar Zuid Amerika en/of Afrika medio/eind 2009

Hallo hallo,

Ik heb plannen om medio/eind 2009 voor langere tijd op reis te gaan:thumbsup:. Graag zou ik willen rondtrekken door midden- en zuid amerika, maar ook Afrika lijkt me super. Ik denk er aan om ongeveer een jaar te gaan, wie weet wat langer. Mijn droomreis zou namelijk helemaal compleet zijn als ik een project zou kunnen starten. Bijvoorbeeld een weeshuis, een project voor straatkinderen of een hostel waarbij een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat.

Je ziet ik heb veel wensen en ideetjes, ik zou het wel zo leuk vinden om deze uitdaging (gedeeltelijk of helemaal) :nod: samen met iemand aan te gaan! Heb jij soortgelijke plannen? Dan hoor ik heel graag van je! Ik ben trouwens 26 en woon in Brabant. Je mag me ook direct mailen: [EMAIL=ā€œEdlih1982@hotmail.comā€]Edlih1982@hotmail.com

Mocht je trouwens tips en of ideetjes hebben omtrent het opzetten van een dergelijk project? Ook dan hoor ik graag van je!

Groetjes HLD!

In december en januari ga ik rondtrekken in zuid-chili/argentinie.
Mogelijk ga ik in maart of April terug. (voor langere tijd dan)
Dus als je het meent, heb ik misschien wel interesse.

Hoe denk je het te financieren? Sponsors opt oog?

Hoi ā€˜Chillio’,

Chili en Argentina klinkt goed hoor! En in december al, leuk!:wereld:
Ik meen het zeker serieus! Ik heb nog geen sponsers op het oog, ik heb ook nog geen concreet project op het oog. Mijn ā€˜plan’ is om te gaan reizen (wil ook heel graag veel van de wereld zien) en daar waar ik me lekker voel en waar ik me nuttig voel te blijven om een eigen project te starten. Als dat helder is ga ik sponsers werven. Ik denk dan niet alleen aan familie en vrienden maar juist aan wat grotere bedrijven.

Hoor graag meer van je en van je plannen! Mailen mag ook!

Groetjes Hld

Persoonlijk zou ik dan gewoon meehelpen in een reeds bestaand project.
Zelf een opstarten is niet van de poes hoor.
Heb je veel meer mensen voor nodig, allerlei vergunningen en veeel geld…
Mn broer heeft zo in Suriname een sportschool helpen oprichten.

I know, het is niet iets wat ik zomaar even ga doen. Ik heb eerder met straatkinderen gewerkt in Peru. Ik kom nu net terug uit Madagaskar en heb daar leuke ideeen opgedaan. Ik kan me voorstellen dat ik me in eerste instantie aansluit bij een project dat al bestaat, de tijd zal het leren!

Ben je trouwens m of v? En hoe oud ben je?

Groetjes!

ik ben 21m,
Het is wel niet zeker dat ik in de lente terug ga naar zuid-amerika.
M’n oorspronkelijke bedoeling was om naar Alaska te gaan…
Maar dat hangt af van hoe het me daar bevalt…