Gaat u vakantie naar de filippijnen? Denk er eens over na om uw bagage vooruit te sturen. Wij bezorgen overal in de filippijnen voor maar € 79,- tot 50 kilo per doos. Wij behandelen de dozen met zorg en leveren kwaliteit en service.
geld dat alleen voor baggage of geld dat ook voor andere spullen?
komen jullie het ophalen of moet je het ergens heen brengen ik kom uit kampen (vlakbij zwolle)
hebben jullie ook een website?
De bagage is maar een voorbeeld. Maar onze hoofdzaak is het versturen van de wel bekende Balik Bayan dozen. Wij halen de dozen bij u op en leveren ze af op het des betreffende adres in de filippijnen. Ook losse cargo kan verstuurd worden. Inboedel of andere zaken zolang het prive is en niet zakelijk. Onze website is www.phil4you.nl Wij hebben tevens ook nog een online webwinkelen met veel filippijnse produkten. Als u dozen met ons verstuurd en deze laat ophalen dan bezorgen wij op dat moment de toko artikelen zonder bezorgkosten bij u thuis. Als u niet kunt wachten dan kunt u het altijd online bestellen en versturen wij tot 30 kilo voor maar € 6,75. Wij hebben op onze website ook nog de magic sing. Vriendelijke groet en bedankt voor uw reactie. Kijk voor de toko naar www.toko4all.nl
Ik heb hele goede ervaring met het verzenden door Phil4you. Bedankt Renee.
Is dit geen forum voor reizigers in plaats van een marktplaats om je handel aan de man te brengen?
jongens toch,het is toch gemakkelijk nu je dit weeral weet
zaken doen jaloers?:vak02:
hallo, interessant onderwerp, Wij van Philippines Travel NL, wij hebben ook een goede doelen fonds waarbij wij kleding en 2de hands schoenen opsturen naar de filipijnen. ik zal de website bezoeken.
En mischien alinam202 kan je contact met ons opnemen info@philippinestravel.nl
Geld advies, Filipijnen.
Met je betaalpas kun je bij alle grote banken met de bekende logo,s geld opnemen. Tegen het goedkoopste tarief. Zelfs bij een foute dubbel afboeking werd het geld netjes na 2 weken teruggeboekt. Ik woon nu alweer 4 maanden in Lilo-an Cebu, met veel plezier en weinig problemen.
Gr.opaco45
Sorry maar ik zie het nut niet zo van bagage vooruit sturen.
Bovendien moet je dan toch een adres op kunnen geven waar de bagage naar toe verzonden word als je nog niet in de Filippijnen ben ?
En dat hebben alleen mensen die daar familie hebben, of anders zou het eventueel bij het vervoersbedrijf in Filippijnen in de opslag moeten staan.
En vandaag de dag mag je vaak veel kiloos bagage met het vliegtuig ook meenemen, ben pas met hele gezin geweest , dan mochten wij 4maal 30 kilo=120 kilo plus nog handbagage ieder ik dacht 7 kilo meenemen.
Dan zit je in totaal op bijna 150 kilo. lijkt mij meer dan voldoende.
Ik zie daar wel degelijk het nut van in. Het is altijd een heel gedoe om onze fietsen gemakkelijk mee te krijgen in het vliegtuig. Als we ze op deze manier vooruit kunnen sturen, lijkt me dat een heel interessante oplossing.
Net even gekeken op de website en daar zie ik dat het alleen maar om vast formaat dozen gaat. Daar passen onze fietsen niet in, dus voor ons gaat de vlieger helaas niet op.
Zeg nou zelf de gemiddelde vakantie ganger neem zeker geen fiets mee op vakantie naar verre bestemmingen. Ik koop meestal een fiets in Filippijnen als in daar ben, die van chinese makelij heb je voor 50 Euro nieuw.
Kwaliteit is navenant slecht. En ik snap als julie daar gaan fietsen je een beetje professioneel ding wil en liefst je eigen fiets.
Gaan jullie op eigen gelegenheid of met de Topical Cyclist in Filippijnen fietsen.?
http://www.tropicalcyclist.com/reisprogramma/fietsvakantie_exploring_filippijnen.htm
Als het lastig is de fietsen per vliegtuig mee te nemem kan je ook aan kahon vragen of er nog ruimte is in de container bij hun. www.kahon.nl
Hun verzenden ook dozen ,maar als er grotere dingen zijn die niet in een doos passen kan dat als er ruimte is ook mee. Houd rekening mee dat de container lang onderweg kan zijn ,reken op 2 tot 3 maanden. Je kan vrijblijvend prijsopgaaf bij hun doen , en succes met de fietstocht.
Al enig idee welke eilanden jullie gaan aandoen ?
Beste Korikong,
Als we op fietsvakantie gaan dan nemen we in elk geval altijd onze eigen fietsen mee, die zijn namelijk speciaal voor ons op maat gemaakt en volledig uitgerust om langere fietstochten te maken.
Voorlopig hebben we nog helemaal geen vastomlijnde plannen wanneer we gaan, maar als we gaan dan regelen we dit zelf, en we gaan in elk geval naar Mindanao, aangezien ik daar een oom en tante heb wonen in de regio van Davao.
Meestal redden wij ons prima met de fietsdozen mee als extra bagage in het vliegtuig, het is alleen elke keer weer een heel gedoe, vandaar dat ik in eerste instantie dacht dat dit bagagevervoer wellicht een goed alternatief zou kunnen zijn.