Hallo allemaal,
Onze zoon gaat over een maand (eind juli) naar een internationaal kamp op de Filipijnen. Daar wil hij stroopwafels, hagelslag, pannenkoeken en drop laten proeven aan iedereen. In totaal heb ik een doos van 20 kg die ik vooruit wil sturen naar een contactpersoon in Cebu City. De doos staat klaar, maar nu lukt het me nergens om dit vervoerd te krijgen voor een redelijk bedrag. Bedragen voor vervoer van onder de 200 euro kom ik niet tegen. Heeft iemand een tip waar ik betrouwbaar dit pakket kan aanbieden? De waarde is niet hoog (nog geen 100 euro) maar ik wil wel graag dat het heel aankomt. (en op tijd, dus zeevracht lijkt geen optie, dat duurt langer dan een maand).
Wie helpt mij?
Das nou jammmer dat U hier niet eerder mee bent gekomen, want er zijn diverse bedrijven in Nederland die dozen voor een redelijk bedrag naar Filippijnen verzenden, helaas wel zeevracht dus duurd 2 maanden. Doos van uw formaat kost schat ik nog geen 50 euro. Neem eens contkakt op met Kahon misschien kunnen die iets voor u betekenen. www.kahon.nl
Hallo, ik had het zelfde probleem. Ben onlangs op een hele goede website gekomen, tip van vrienden.
www.goods2ship.com
Hier kan je gratis adverteren als je iets hebt te vervoeren en in no time krijg je allemaal offerters van koeriers en transportbedrijven. Ik stuur regelmatig spullen naar familie in frankrijk en nieuw zeeland, ik heb onlangs een ANTIEKE stoel verstuurd die ik voor hun had gekocht op ebay, voor 30 euro naar zuid frankrijk :). Mijn advies is , zet daar gewoon een advertentie op van wat je wilt versturen en wedden dat je vele malen goedkoper uit bent dan die 200 euro, ik weet haast wel zeker dat je ruim onder de 100 uit komt want die aangesloten bedrijven bieden allemaal tegen elkaar op
SUcces, o ja de site is wel in het engels maar als je vragen hebt kan je ze ook bellen en ze spreken ook nederlands 
Groetjes Jan-Willem
hallo
je wilde een pakket versturen naar de filipijnen maar kost 200 euro waarom neemt je zoon geen exstra koffer mee deze mag 23 kilo wegen en bij aankomst is het geen probleem als je het als pakket opstuurd komt het bij de douane met het risico dat er van alles uitgehaald word
ik ga zelf regelmatig naar de filipijnen en neem soms wel 4 koffers exstra mee nooit problemen wel een lijs maken wat erin zit maar meestal vragen ze niks op het vliegveld een koffer is vrij van 23 kilo een exstra koffer kost 100 euro
groetjes Jan