Dozen door to door voor maar € 79,-

Hallo allemaal.

Wij hebben een aanbieding, stuur nu een doos van 70x42x54 naar de filippijnen voor maar € 79,- maakt niet uit waar, moet natuurlijk wel een bereikbare lokatie zijn. Kijk op onze website www.phil4you.nl

Volgende collectes:
27/28 Augustus
24/25 September
29/30 Oktober

Mocht u interesse hebben wees er dan snel bij want vol = vol.

U kunt ook gelijk gebruiken maken van onze extra service.
Bestel bij onze website www.toko4all.nl uw toko producten en wij nemen het gratis mee bij het ophalen van uw dozen. U kunt het ook eerder laten bezorgen maar dan zijn daar porto a € 6,75 aan verbonden per 30 kilo.

Tot gauw op onze site.

http://www.balikbayantophil.nl
€ 70.00 Metro Manila
€ 80.00 Bataan Batangas Bulacan Cavite Laguna Nueva Ecija Pampanga Pangasinan Quezon Rizal Tarlac Zambales
€ 85.00 Aurora Camarines Norte Ilocos Sur Isabela La Union Nueva Vizcaya Quirino
€ 90.00 Abra Albay Apayao Benquet Cagayan Camarines Sur Ifugao Ilocos Norte Kalinga Mountain Province Sorsogon
€ 95.00 Catanduanes Marinduque Mindoro Romblon
€ 100.00 Aparri Batanes Masbate Leyte
€ 105.00 Visayas cebu bohol dumaguete
€ 115.00 Mindanao.
€ 115.00 sulu and tawi taw we request the consignee to pick it up from our agent’s location

box 75 x 55 x 62 cm = € 5,00

elke 2e box naar een adres halve prijs
the second box half price at the same address

Of de derde box gratis u kiest zelf wat de beste prijs voor u is
Or the third box free you choose what is the best price for you

pay twice the price above and get three boxes for the price of two

De boxen worden opgehalen van 10 tot 15 September

goedkoopste en beste prijs reken zelf
pay twice the price above and get three boxes for the price of two

http://www.balikbayantophil.nl

3 boxen naar visayas 210 euro
3 x manilla 140 euro
3 x mindanao = 230 euro
box maat = 75 x 55 x 62

Ik zie Palawan er niet bij staan, het ene bedrijf rekend Palawan bij Visayas, het andere bij ofshore islands, en dus een hogere prijs.
Wat kosten drie dozen naar palawan? bestemming is 100 kilometer noordelijk van Puerto princesa, berijkbaar via goede highway,dus niet in the middle of nowhere.

zijn we nu klaar met het dozennaardefilippijnensturenoorlog gedoe!
ik wordt er een beetje moe van. :mad:
kunnen jullie niet ergens anders adverteren?.. (ja, dit is gratis hè…)
het gaat de laatste tijd nergens anders meer over! :slapen:
ik weet wel een leuke doos voor minder dan 1000 peso!!! lol2

.

En dan spreken we nog niet van de dozen die nooit toekomen.
Verleden jaar doos verstuurd , anders zitten er oude spullen in maar deze keer waren ze meestal nieuw totale waarde rond de 800 € + de verzendkosten naar visayas maakt ongeveer 1000 €.
Doos is onderweg gepikt geweest door een inside job, dat is buitenstaander met medeweten van de chauffeur terwijl hij zogezegd gaan eten was .
Er stonden nog 4 dozen op de truck en ze hebben er deze met de meeste waarde uitgehaald.En dat is niet moeilijk want op de vrachtbrief staat er wat er allemaal inzit.
Schadevergoeding…noppes, integendeel we zijn nog voor rotte vis uitgemaakt door de filipijnse vrouw van de transporteur in Belgie.
En was ook schadevergoeding belooft in eerste instantie voor de bestemmeling in de filipijnen zijnde 10000 peso…ook noppes.
DUS vanaf dan wordt er alleen nog geld opgestuurd zodat ze het ginder kunnen kopen , het komt voor ons veel goedkoper uit en de gekochte spullen zijn nieuw ofwel zelf meenemen als we naar ginder gaan , we gaan toch jaarlijks en mijn vrouw soms 2 x per jaar .
Uit rondvraag in mijn vriendenkring stel ik vast dat dozen regelmatig gestolen worden of gescheurd toekomen waaruit sommige dingen dan verdwenen zijn.

het ligt er zéker aan hoe een doos wordt afgeleverd.
het zou voor mij zeker heel teleurstellend en vervelend zijn als zij met waterafstotend vezeltape was afgeplakt lol2

maar alle doze…ehh gekheid op een stokje, naar mijn mening horen deze dingen niet thuis op deze site. :dag: doeii paskooonl