Oost of west-kant

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om in juli voor 4 weken door Zuid-Afrika te reizen. Nu vroeg ik mij af welke kant mooier is? de oost kant naar het krugerpark enzo of juist de west kant en dat ik zelfs bij naar de victoria falls ga? Ik hoop dat iemand mij tips kan geven.

Oost = wild / natuur ed en de westkaap = veel moderner /
Westerser en geciviliseerder. Maar beiden is mooi en heeft zijn charmes. Wil je naar Vic Falls dan is dat trouwens makkelijker vanuit t noordoosten dan uit t westen!

Groetjes,
Natascha Snelder | ZaZoe Xperience | www.zazoetravel.com

Natascha heeft gelijk, het is alleen jammer dat je niet eind augustus of begin september gaat. Dan is de westkust op zijn mooist van af het Ceder gebergte tot aan Spingbok en het Namaqualand is een grote bloemen zee, in Lamberts Bay duizenden Jan van Genten en het er niet zo toeristisch.
Door Namibia Botswana naar Vic Falls
Jan

Oké. Stap ik nu ook in auto vanuit B’bergen

Haha, verkeerde post. Door Namibie, Botswana door naar Vic Falls kan natuurlijk ook prima!!

klopt, maar vliegen van Johannesburg, is sneller.

Juli is hier winter, dus wel wat warme kleding mee.

In de Kaap is het ook mooi, maar regentijd, als jij gaat en koud, Noorden is warmer en ook mooi

Hallo

Mijn vrouw en ik willen zeker nog eens de westkant richting Namibie en Botswana bereizen maar deze keer
Gaan we vanaf 5 juli de oostkust onveilig maken met een huurauto, te starten in Kaapstad!
Paar parken bezoeken, walvissen spotten, de drakensbergen en dan door of langs Swaziland naar omgeving
Nelspruit!
We hebben daar familie en maken van daaruit trips met of zonder familie en er is zoveel te doen dat we elke
Keer toch weer tijd te kort komen!

Groet Peter