Ik ben Debby van Pinxteren, 26 jaar en woon in Biest-Houtakker (dat is een dorpje dichtbij Tilburg ).
Ik heb 5 jaar bij een sportschool gewerkt. Daar gaf ik voornamelijk zwemlessen. Nu werk ik sinds een jaar of 3 bij Defensie. Ik heb nu de mogelijkheid om een half jaar onbetaald verlof te pakken en op reis te gaan.
Het liefste wil ik eind december vertrekken en oud en nieuw in Australie gaan vieren. Ik wil veel gaan zien en doen. En een feestje op zijn tijd hoort daar ook zeker bij. Ik wil ook een werkvisum aanvragen zodat ik er eventueel kan gaan werken. Hoe mijn plan er verder uit gaat zien weet ik nog niet. Ik sta voor veel dingen open.
Mocht je een half jaar te lang of te kort vinden kunnen we ook een gedeelte samen reizen. Samen is toch gezelliger als alleen. Als je over je plan vertelt dan zijn er veel die mee willen maar als puntje bij paaltje komt haken ze af.
Mocht jij hier ook zin in hebben of wil je nog wat meer weten dan hoor ik dat graag.
Hoi Debby,
Ik ben Eva 26 jaar.Ik heb jou bericht gelezen en het bevalt me erg goed.Ik werk in een woon zorg centrum voor oude mensen,dus zit nu even vast,want ik moet nog mijn baas voor onbetaalde verlof vragen.Ik ben van plan voor 3 manden aanvragen.Langer kan ik zo wie zo in Australie niet blijven als nog steeds Tsjechisch burger.Dus 3 manden verblijv in Australi zal bij me vast staan.
Ja,ik kom uit Tsjechie,maar woon en werk in Amstelveen al 6 jaar.Eerst als au-pair,daarna heb ik beetje gereisd en nu ben ik dus hard aan het werken.Australie lijkt me geweldig.Misschien wil ik in Australie te veel doen en zien dan in 3 maanden gedaan kan worden.Ik heb nog geen vaste vertrek datum.Ik sta er open voor.Toch wel eind van dit jaar.Als dat maar November is en of December,maakt mij niet uit.Nog de onbetaalde verlof,he.
Groetjes Eva:dag: