Australie december 2010 tot februari 2011

Hallo allemaal,

ik ben Ellen en ben 23 jaar oud. ik wil graag eind december voor 2 maanden naar Australie gaan. Het liefst begin ik in sydney en ga daarna langs de oostkust zo door omhoog naar carins. Het lijkt me leuk om dit samen met iemand te gaan doen. Helaas kunnen mijn vriendinnen niet en hoop misschien hier gezellig mensen te vinden die het leuk vinden en mee gaan!
Als het je leuk lijkt kun je me mailen naar [EMAIL=“ellen_huis@hotmail.com”]ellen_huis@hotmail.com

groetjes ellen

Hey,

Ik ben Debby van Pinxteren, 26 jaar
Ik wil eind december ook gaan vertrekken en beginnen in Sydney. Ik wil graag met oud & nieuw daar zijn.
Heb je al iemand gevonden om mee te gaan?

Groetjes Debby

Groetjes Debby

Hoi,

Ik ben Marloes (23) kom uit Hoogwoud (vlakbij alkmaar in de buurt) en vlieg 24dec. 2010 naar Sydney toe. (heb al geboekt) Ik wil daar ook O&N vieren, en dan net als jouw de oostkust opzoeken, wil daar graag duiken (heb mijn PADI)
Ik neem een visum van 6maanden.

Groetjes Marloes

Hallo,

Ik ben 25 jaar en wil ook rondreizen door australie. Per september ben ik baanloos. Nu kan ik ervoor kiezen om een nieuwe baan te zoeken of gaan reizen. Reizen staat voorop maar heb nog nooit “alleen gereisd”
In australie; gaan jullie backpacken of in goedkope hotels?
Wat zijn jullie voorbereidingen tot nu toe?

Groetjes Sunita

Hey,

Leuke plannen heb je al. Ik weet net een maand dat ik vrij kan krijgen dus ga nog even uitzoeken wat ik wil gaan doen. Ga nog met verschillende mensen van ideeen wisselen en dan een plan maken. Maar wil ook net voor of net na de kerst gaan vertrekken.
Heb je ookal iemand die met je mee gaat of niet?

Groetjes Debby